Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

The end of the world???

Startat av Sten Ekedahl, 5 juli 2010 kl. 05:03:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Sten Ekedahl

Vad har hänt??? Ett helt dygn utan ett enda inlägg på forumet!!!   :?  :o   :shock:  :shock: :shock:
Wargames - Laborationer i historia

B_J_S

Där ser man hur beroende man är av ett forum.

Det är nästan som när morgontidningen inte kommer.
Vem ringer man till för att klaga?? :lol:  :P
//Jonas

Elias Nordling

Jag skyller på att jag hade 14 timmars arbetsdag igår.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Snowfox

Jag skyller på den värmeböljan, aldrig jag sätter mig vid en värmealstrare när det är 27 grader inomhus.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Andreas Lundin

Jag skyller på att jag var i Normandie.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

krilo

Då det inte är så många som biktat sig här, kanske detta mitt bidrag kan va helt ointressant för åtminsone någon. Jag är ju medlem i nåra olika forum då jag är arbetslös och fattig och därför sitter mycket framför datorn i väntan på bättre tider.

Jag vet hur frustrerande det är med mya medlemmar som bara ställer massa på det relavanta forumet redan besvarade frågor, så trots tillskottet i form av mig, sitter jag och läser på ibland allt det intressanta materialet som redan finns här på forumet. Det är så tråkigt när folk enbart av ren lättja ställer massa funderare som man med hjälp av deverse sökhjälpmedel enklare skulle kunna få redare på fortare.

Detta hoppas jag duger som svar till varför inte jag var "aktiv" under avsedd datering:)
kill 'em all, except you!

BigPapaBear

Citat från: "krilo"Jag vet hur frustrerande det är med mya medlemmar som bara ställer massa på det relavanta forumet redan besvarade frågor,

Äh, det håller forumet levande.  :)
En mycket bitter liten man.