Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Challenger 6mm

Startat av Zac, 15 juni 2010 kl. 17:45:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Zac

Söker Challenger 2 och / eller Challenger 2000 böcker, så som grundregelbok, handbooks, armylist osv.

Vi är ett gäng uppe i Storvik, Gästrikland, som börjar spela Challenger men har för tillfället endast PDF filer och några av böckerna. Vi skulle uppskatta att kunna få tag på fler tillbehör till detta mysiga spel som vi kanske kan arrangera spel för på evenemanget BigBayCon nästa sommar. Bor du i närheten (eller inte) är du självklart välkommen att delta i kampanjer och spelhelger.

Känner du någon som vill sälja eller något ställe man kan köpa dessa så skriv gärna det, fast jag tror jag har kollat ganska noga.

Roger Ut  :up:

Fredrik H

Jag har Challanger 2000-prylar: Basic rules och Modern equipment handbook part 1 och Modern equipment handbook part 2. Jag bor i Stockholm dock. Skriv ett PM om du är intresserad.  :)

Andreas Lundin

Challenger! Det var ett tag sedan man höll på med det! METAL!  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

ErikLj

Citat från: "Zac"Söker Challenger 2 och / eller Challenger 2000 böcker, så som grundregelbok, handbooks, armylist osv.

Vi är ett gäng uppe i Storvik, Gästrikland, som börjar spela Challenger men har för tillfället endast PDF filer och några av böckerna. Vi skulle uppskatta att kunna få tag på fler tillbehör till detta mysiga spel som vi kanske kan arrangera spel för på evenemanget BigBayCon nästa sommar. Bor du i närheten (eller inte) är du självklart välkommen att delta i kampanjer och spelhelger.

Känner du någon som vill sälja eller något ställe man kan köpa dessa så skriv gärna det, fast jag tror jag har kollat ganska noga.

Roger Ut  :up:

Bor i närheten, Gävle, och skulle vara intresserad att delta.

/Erik

Zac

Jag vill börja med att tacka Fredrik för att jag fick köpa böckerna av dig. Har någon annan andra böcker eller även grundreglerna så skriv gärna, Flera exemplar är uppskattat. Armylist /organisation är mycket uppskattat om någon vill sälja.

Citat från: "ErikLj"Bor i närheten, Gävle, och skulle vara intresserad att delta.
/Erik

Vi kan ju höras vid om när vi ska börja dra igång saker, det blir beställa en del material för terrängbygge snart och "pusselkvällar" mm. Skickar PM.

Zac

Nu har vi börja komma igång med att spela, men jag söker fortfarande efter regler och tillbehör till Challenger 2 och 2000.