Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Tapatalk till detta forum

Startat av gost, 15 oktober 2010 kl. 11:04:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

gost

Hej

Ett förslag, installera gäna Tapatalk på detta forum, det gör det lättare att läsa och skriva inlägg via mobilen.

http://www.tapatalk.com/

Det är gratis och väldigt lätt att installera.

jonjac

#1
+1

Vore ju riktigt coolt!

Elias Nordling

#2
Ja! Det är hopplöst att använda krigsspel.se med mobil webbläsare!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

pelle

#3
Det enda jobbiga tycker jag är att skriva på mobilen, men det går ju tyvärr inte att åtgärda genom att köra special-app.

pelle

#4
Citat från: "pelle"Det enda jobbiga tycker jag är att skriva på mobilen, men det går ju tyvärr inte att åtgärda genom att köra special-app.

Fast jag skulle inte tacka nej till någon sorts mobile stylesheets, så man fick lite kompaktare layout i mobilen iofs. Det kanske också finns något färdigt för phpBB för att fixa det?

gost

#5
Jag läser och skriver i andra forum via Tapatalk och det är en klockren lösning för mobiltelefoner. Väldigt smidigt och överskådligt att läsa.

pelle

#6
Jag är lite partisk, men jag tycker det är fel lösning på problem att börja krångla med speciella appar för olika tjänster. Det måste vara något övergående, hoppas jag.

Fast jag gissar att det inte direkt skulle skada mig om någon aktiverade den där pluginen heller, så jag röstar inte emot. :)

Holmgren

#7
Jag har informerat Tobias om önskemålet. Fortsättning följer...
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

tobias

#8
Stödjer inte nuvarande version av forumet, men jag borde ändå ta tag i det där med uppgradering...
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

gost

#9
Tobias, ingen uppdatering av forumet än som banar väg för Tapatalk?

jonjac

#10
Vore kul med en uppdatering.

Elias Nordling

#11
Ja, forumet är inte precis mobilvänligt.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

#12
Citat från: "gost"Tobias, ingen uppdatering av forumet än som banar väg för Tapatalk?

Nu känner jag mig sådär tekniskt handikappad...  :)

tobias

#13
Jag håller på med nya versionen av phpbb som numera (till skillnad från när den kom) har avbuggats och är också numera lite enklare att anpassa till de krav som vi har. Jag hoppas kunna göra flytten inom kort, men kommer att förvarna här på forumet eftersom vi nog måste stänga en timme eller så.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Elias Nordling

#14
Björn: Tapatalk är en forum-app till mobiler. Eftersom forumet i sig inte är så mobilvänligt vore det ju välkommet.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"