Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Krigsspel Galore !V

Startat av silversixx, 22 oktober 2010 kl. 06:25:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

Skulle gärna prova på Normandy...fast Civil war-ande vore skoj också...   :?
"Randomization is too important to be left to chance"

B_J_S

Citat från: "Tommy Röhs"Lite förslag på spel:

The Battle for Normandy.
Starta natten 6-7 Juni

Jag är också intresserad av TBfN.

Har bokat upp mig i kalendern - check
Alla kontaktytor informerade - check
Kolhydratintag maximerad innan träff - prepared to check
Kaffehalt i kroppen på livsfarlig nivå - prepared to check

Missat de två första träffarna, så nu j-vlar.  :twisted:
//Jonas

Andreas Lundin

CiteraKan det bli problem med kartstorleken?

Det tror jag väl inte.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

silversixx

Hur många av er har bokat rum på Tidbloms? Jag tänkte bråkförhandla om billigare pris :)

Andreas Lundin

Har inte ännu så bråka gärna för min skull.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Protoman

Jag är gärna med på the Battle for normandy. Jag kan tänka mig ett Nord Syd krig också
Mats Lenngren
Skövde
"Tenderheart care bear doesn't care"

Tommy Röhs

Citat från: "silversixx"Dear Gents,

Ni kan börja boka era hotellrum och resor. Datumet är spikat till 18-20:e Februari (Fredag eftermiddag till Söndag eftermiddag).
Kostnaden blir som vanligt en 100-lapp och allt överskott går till kaffe, kakor och bensin :)

Varmt Välkomna!

Bokat tågbiljetter!

Dax att bestämma spel...
 :ultra:

Andreas Lundin

CiteraHur många av er har bokat rum på Tidbloms? Jag tänkte bråkförhandla om billigare pris

Hojta till när du vet mer. Jag har precis köpt upp alla mina PRIO-poäng på tågresan.  :)  Nu återstår bara hotellet.

Maglica

Räknar med att delta i år. Skulle Herr Sjögren kunna förbarma sig över mig med något scenario ur EFS? Är också intresserad av TDC, men vill inte binda upp mig alla dagarna. Spelar hellre lite olika spel.
Robert Maglica

Tommy Röhs

Citat från: "silversixx"Hur många av er har bokat rum på Tidbloms? Jag tänkte bråkförhandla om billigare pris :)

Verkar som rummen är slut på Tidbloms, går ivarje fall inte att boka via deras hemsida...    :(

silversixx

Citat från: "Tommy Röhs"
Citat från: "silversixx"Hur många av er har bokat rum på Tidbloms? Jag tänkte bråkförhandla om billigare pris :)

Verkar som rummen är slut på Tidbloms, går ivarje fall inte att boka via deras hemsida...    :(
De var dessutom svåra att förhandla med eftersom dn ansvarige inte var tillgänglig alls :(
De finns hotell i närheten, Tommy. I värsta/trevligaste fall så kan vi säkert lösa boende hos herrn!

Scipio

Citat från: "Tommy Röhs"

Prova boka via Booking.com, enligt dom så är det fortfarande två enkelrum lediga.
http://www.booking.com/hotel/se/tidbloms.html?aid=311094;sid=89ece3bc67f3a84361939bc23e5f2ab0;label=postbooking_directions#availability_target

Tommy Röhs

Citat från: "Scipio"Prova boka via Booking.com, enligt dom så är det fortfarande två enkelrum lediga.
http://www.booking.com/hotel/se/tidbloms.html?aid=311094;sid=89ece3bc67f3a84361939bc23e5f2ab0;label=postbooking_directions#availability_target

Tackar för tipset!

De har lustig prissättning.
Billigare att boka ett dubbelrum än ett enkelrum...

Så jag bokade ett dubbelrum

:ultra:

Scipio

Citat från: "Maglica"Räknar med att delta i år. Skulle Herr Sjögren kunna förbarma sig över mig med något scenario ur EFS? Är också intresserad av TDC, men vill inte binda upp mig alla dagarna. Spelar hellre lite olika spel.
Jag har redan tagit på mig att köra TBfN. Galoreär nog ett bra tillfälle att ta chansen att testa av det?
Det är iofs. ett helhelgsåttagande men det går nog att lösa på något sätt.

Mats Eden

Finns det plats kvar för en spelar till på TBfN?

Jag planerar att vara med hela helgen...

/Mats