Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Köpes: East Front Series GMT

Startat av Andreas Lundin, 5 september 2005 kl. 11:19:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Hejsan!

Jag köte för någon månad sedan "Barbarossa: Army Group South, 1941", från GMT. Nu har jag spelat spelet några gånger solo och tycker att systemet är en pärla. Jag lär få fortsätta spela solo, för jag ihittar inte nog inte någon som är lika dedikerad som jag.

Till saken: jag undrar nu om det är någon som köpt spelet och inte gillar det, eller som av annan anledning skulle vilja sälja Barbarossa: Army Group North, respektive center till mig?

Typhoon! är också intressant.

/Andreas Lundin
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Jorå, visst finns det fler som uppskattar det här mycket intressanta systemet.
Skulle gärna köra en omgång, men avståndet kan ställa till vissa besvär...   :)

Army Group North kan du fortfarande köpa hos exempelvis UGG i Tyskland.

Ett tips kan vara att avakta med att köpa AGC och Typhoon om du inte känner att du måste ha dem omedelbums eftersom dom kommer att ges ut igen endera som separata spel eller allternativt som en "super-deluxe-utgåva" med båda spelen i ett.
Det kommer dock förmodligen att dröja ett eller två år innan dessa ges ut igen.

Innan dess så är det tänkt att Kiev to Rostov ska ges ut som kommer att förlänga AGS 1941 ut vill jag minnas.
"Randomization is too important to be left to chance"

Andreas Lundin

OK. Ja, jag har ju beställt Typhoon 2nd Ed. på P500. Är det det spelet som är "super deluxe"?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Citat från: "Andreas Lundin"OK. Ja, jag har ju beställt Typhoon 2nd Ed. på P500. Är det det spelet som är "super deluxe"?
Nej, just nu finns både AGC och Typhoon upplagda som separata spel på P500-listan.
Det som har diskuterats är att ta bort dessa och ersätta dom med en kombinderad utgåva av dessa två.

Andreas Lundin

OK. Eftersom jag har förbeställt båda, så missar jag inget. Det var ju skönt att höra. :wink:

Priset lär väl bli det dubbla dock....

CiteraKiev to Rostov

När kommmer det? Hittar inget på GMT:s P500-lista. Det låter ganska intressant.

Scipio

Citat från: "Andreas Lundin"När kommmer det? Hittar inget på GMT:s P500-lista. Det låter ganska intressant.
Vance håller på att jobba på den just nu så inget är bestämt med säkerhet ännu.
Men man kan ju hoppas på att den kommer under nästa år.

P-O Jönsson

Skall inte "Patton takes command" också vara med samma spelsystem?
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Scipio

Citat från: "Peojon"Skall inte "Patton takes command" också vara med samma spelsystem?
Tror inte det, det är förvisso Vance som pysslat med det men han har ju en massa icke EFS projekt han grejar med.

matpe

Army Group North finns inte hos UGG. Jag har redan försökt beställa där men det verkar som om de inte uppdaterar sin prislista.

Scipio

Hmm, det är ju rätt störande att dom inte tar bort listningar som är OOS och OOP, och inte ens när folk påpekar det...

Doomfarer

Kostar spelet verkligen över €139 som jag såg någon ville ha för det?  :shock:
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Scipio

Citat från: "Doomfarer"Kostar spelet verkligen över €139 som jag såg någon ville ha för det?  :shock:
Tror jag gav knappt hälften för det, men när nåt är OOP så kan det tydligen börja kosta både en arm och ett ben...