Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Kläder med tryck

Startat av Protoman, 19 september 2008 kl. 17:22:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Organ

Citat från: "BigPapaBear"Mycket få människor skulle begripa vad det handlade om.
Fast det är de som gör det som räknas.  8)
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

BigPapaBear

Citat från: "Organ"Fast det är de som gör det som räknas.  8)

Precis. F**k the world!  :lol:
En mycket bitter liten man.

tobias

Väntar på svar från min kontakt och hoppas kunna presentera kläderna här senare i veckan!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Strv102r

En tanke bara... "5 hexar från Moskva". Vilket spel? Squadleader? Eller World War II (SPI)?  :D
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Organ

Citat från: "tobias"Då kan jag ju passa på att nämna att inom ett tag kommer vi att släppa mer info kring hur du får officiella www.krigsspel.se plagg. Vi snackar brodyr och mot en extra kostnad ska man även kunna få med sitt användarnamn. Vi har en kontakt i Göteborg som har gjort massvis med prylar åt mig genom åren. Det är någonting jag och Holmgren har funderat på länge och nu till årets BSK är tanken att det ska vara klart.
Vad hände med detta projektet egentligen?
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

Holmgren

Citat från: "Organ"Vad hände med detta projektet egentligen?
Avvecklat i brist på engagemang.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!