Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

PC-spel: Frozen Synapse

Startat av Tordan, 1 juni 2011 kl. 13:41:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

pelle

Nu kan man köpa det för "betala vad du vill". Bästa tänkbara priset. Det var värt fullpris ($25) och nu finns ingen ursäkt att inte prova. :)

http://www.humblebundle.com/

Jag tyckte det här spelet var väldigt bra. Fastnade ordentligt i det tidigare i somras ("bara ett drag till...") och hade några veckor ständigt flera samtidiga matcher igång (ett måste för att ha ett jämnt flöde av nya drag att göra). Sedan lyckades jag göra mig av med beroendet i samband med flytt.

Visst kan det vara paralyserande ibland att prova olika saker, och en bra motståndare gör ändå något man inte hade planerat för, men jag tycker det är kul att sitta och försöka komma på hysteriskt komplexa ultimata drag. Ibland går det och då blir resultatet snyggt.

Blev inspirerad att logga in och spela igen för första gången på ca två månader. Deras server är väldigt seg, gissningsvis nedlastad av alla nya spelare som har köpt humble bundlen, men det påverkar ju inte spelet så mycket eftersom det inte går i realtid. Hoppas de får råd att uppgradera servrarna i takt med att fler spelare ansluter.

Vvornth

Oj oj oj! Jag som vart i närheten av at köpa det flera gånger men avvikt har inte nu längre någon ursäkt.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance