Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Köpes - Combat Commander Scenarion

Startat av Algard, 22 juni 2011 kl. 09:10:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Algard

Ja om ni har några scenarion/counters från C3i magasinet som ni inte har någon aning vad ni skall göra av så är jag mer än villig att ta hand om dom för en diskuterbar penning

Strv102r

Jag har nog några... Ska kolla.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Johan

Jag har C3i 22 med scenarierna 108 och 109.

Helt oanvänd för 100 kronor plus porto.

Johan Arve
Mvh Johan

Strv102r

Scenario 111 & 112 hittade jag.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Algard

Scenario 111 & 112 innehar jag redan men tack ändå.

Strv102r

Har dessutom hittat scenario 106 & 107 samt 113 & 114. Dessutom lite brickor och karta 18 baktryckt med karta 29? Vet inte alls om det är intressant för dig men det kostar dig bara en öl på ett konvent någon gång...

Algard

Det later valdigt intressant och aven om det visar sig vara en nit ar ju priset oslagbart  :lol:

Sa betalning fore eller efter vara  :wink:

Strv102r

Efter. Och sist jag var på konvent var väl på Gothcon 80-talets mitt...