Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

nu vill jag spela på riktigt

Startat av virre, 10 januari 2012 kl. 22:43:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

virre

så där jag skrev det.  Jag är trött på euros etc, så jag vill få en chans att spela mer krigsspel än mina solitär spel och hybrider.

Jag har tidigare spelat Columbias blockspel, Men of Iron solo och lite hybrider (Är Republic of Rome krigsspel eller inte...) som Maria och Freidrich

Så jag vill spela i Stockholm, jag vet att det spela i Stockholm inte sant.

Goose

#1
Jag förstår vad du menar. Efter en över tre år lång flirt med euros och amitrash had glöden falnat och jag dras återigen till djupare spelupplevelser från förr såsom ASL och Europe Engulfed. Dock har intresset flyttat sig lite och nu är det TCS som är min drog.

Andreas Lundin

#2
Vad menar du med att
Citera"det spela i Stockholm inte sant."
?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

silversixx

#3
Citat från: "Andreas Lundin"Vad menar du med att
Citera"det spela i Stockholm inte sant."
?
"det spelas i Stockholm, inte sant?"

Andreas Lundin

#4
så klart. Tackar Fanni!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

#5
Ja vi har den så kallade "lokalen" bland annat. Lokalens e-postlista fungerar även lite som informell kontaktlista för krigsspelare i Stockholm.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

virre

#6
det är saken, exakt där.  Jag tror jag referar till en tidigare post i forumet som är ett år gammal men det är ju det där jag är intresserad av.