Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

JJAAAAAAAAA

Startat av jerry, 19 januari 2012 kl. 15:35:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

jerry

En hel fucki...g biosalong för initierade wargamers......en av svea rikes bästa biosar.......4 tim GETTYSBURG yuipppeeeee.
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

B_J_S

Say what?!?! :?
//Jonas

Delirium

En biovisning av filmen Gettysburg, vad det verkar. Trevlig film, helt klart, även om Martin Sheens Lee känns klart mer överspelad än Robert Duvalls variant i Gods and Generals, och vissa av lösskäggen svajar betänkligt.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

jerry

Citat från: "Delirium"En biovisning av filmen Gettysburg, vad det verkar. Trevlig film, helt klart, även om Martin Sheens Lee känns klart mer överspelad än Robert Duvalls variant i Gods and Generals, och vissa av lösskäggen svajar betänkligt.

Stämmer o detta tack vare en ny medlem.

Andreas Lundin

Hur var när?  :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Granlid

Citat från: "jerry"En hel fucki...g biosalong för initierade wargamers......en av svea rikes bästa biosar.......4 tim GETTYSBURG yuipppeeeee.

Är det på denna biograf?
I så fall, vilket format är det på filmen? Dvs, digitalt (bio), 35mm, DVD?
Friendly fire isn't.

jerry

Citat från: "Andreas Lundin"Hur var när?  :)

Filmpalatset bromölla, får dock inte invitera för många måste arrangera det som "privat visning"

Granlid

Citat från: "jerry"

Filmpalatset bromölla, får dock inte invitera för många måste arrangera det som "privat visning"

Jag förstår, sitter själv i styrelsen för Skövde Filmfestival. Vår biograf har precis digitaliserats, så därför var jag nyfiken på formatet på filmen ni ska köra.
Friendly fire isn't.

jerry

Citat från: "Granlid"
Citat från: "jerry"

Jag förstår, sitter själv i styrelsen för Skövde Filmfestival. Vår biograf har precis digitaliserats, så därför var jag nyfiken på formatet på filmen ni ska köra.

Är helt oduglig på det tekniska men det är en bluray som är inskaffad o det skall tydligen gå bra.

Elias Nordling

Jag är rätt säker på att du inte lyckats få tag på en analog Bluray :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Granlid

Citat från: "Elias Nordling"Jag är rätt säker på att du inte lyckats få tag på en analog Bluray :-)

Men det går tydligen att uppleva bluray som om den vore  analog.
 :)
Friendly fire isn't.