Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Inreda spelrum

Startat av tobias, 11 november 2004 kl. 17:19:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

theeverything

Citat från: Scipio skrivet 13 oktober 2025 kl. 10:28:59
Citat från: ErikLj skrivet 13 oktober 2025 kl. 10:23:03Tar du bort figurernafå du plats för fler spel!

:lol:
Hörrudu nu för tiden försöker jag sälja spel i snabbare tempo än jag förvärvar dem så det ska förhoppningsvis inte behövas!

Javisst, ambitioner är ju bra. Liksom önskningar, drömmar och fria fantasier. USA har ambitionen att ha en balanserad budget varje år... har du siffror att backa upp med, för bilderna ger inte direkt känslan av "utförsäljning pågår"? ;)

Scipio

Citat från: theeverything skrivet 13 oktober 2025 kl. 12:02:55Javisst, ambitioner är ju bra. Liksom önskningar, drömmar och fria fantasier. USA har ambitionen att ha en balanserad budget varje år... har du siffror att backa upp med, för bilderna ger inte direkt känslan av "utförsäljning pågår"? ;)
Det borde nog gå bra, för alla dom som slaviskt följer min BoardGameGeek-profil där jag har min spel-databas så kan dom bekräfta att samlingen minskade med några hundra spel i samband med den senaste flytten och fortfarande håller sig betydligt lägre nivåer än när samlingen toppade.  :lol:
"Randomization is too important to be left to chance"