Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

LinCon 2012

Startat av Rydfalk, 30 januari 2012 kl. 17:03:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

Citat från: "Scipio"Har laddat upp lite bilder från LinCon-helgen på vårat feta parti WED+TDC.
:ultra:
"Hoppas det regnar i sommar!"

Southpaw

Tänkte också passa på att tacka för ett trevligt ordnat arrangemang. Det var konventsdebut för mig men jag fick verkligen blodad tand och ser redan fram emot nästa tillfälle jag kan komma loss.  8)

Ett speciellt tack till Matti som tog sig tid att introducera och sedemera, i all vänskaplighet, krossa mig i Burma!  :)

/ Henrik (tydligen mer känd som Håkan under LinCon!   :P)

Delirium

I krigsspelsrummet får man kalla sig vad man vill! Kul med nytt blod!

/Björn
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Granlid

Citat från: "Delirium"I krigsspelsrummet får man kalla sig vad man vill! Kul med nytt blod!

/Björn
Tydligen även kalla andra vad man vill också.  :)
Friendly fire isn't.

zilver

Gillar särskilt den första bilden och den sista. Den första för att bevisa tesen att självklart åker wargamers till konvent för att träffa likasinnade, läsa regler och fippla med set-upen. Oundgängligt i sammanhanget. Och sista bilden för att se Tommy planera sitt ultimata power move, under omgivningens säkerligen träffande kommenterande. Också klassisk konventbild.

Folket

Citat från: "Southpaw"Tänkte också passa på att tacka för ett trevligt ordnat arrangemang. Det var konventsdebut för mig men jag fick verkligen blodad tand och ser redan fram emot nästa tillfälle jag kan komma loss.  8)

Ett speciellt tack till Matti som tog sig tid att introducera och sedemera, i all vänskaplighet, krossa mig i Burma!  :)

/ Henrik (tydligen mer känd som Håkan under LinCon!   :P)

Det var väldigt trevligt under lincon och jag uppskattade spelen som jag spelade. Så jag tackar för ett lyckat arrangemang.

Henrik, du får gärna ta en till OCS match med mig någon gång. Otur att du inte har möjlighet att komma till friendly fire. Men du får boka lincon nästa år.

Tur att man får kalla folk vad man vill i krigspelskretsar annars skulle jag inte kunna möta folk med mitt minne för namn.