Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Iphone, sicket mög...kanske mest riktat till Elias?

Startat av sfclinken, 9 oktober 2012 kl. 18:01:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

sfclinken

Använt android och HTC under en lång tid och nyligen bytte jag på grund av grupptrycket från familjen till en Iphone. Jag har samma mobiloperatör ( Telia) men upplever USEL, verkligen USEL täckning. Jag ligger 70% av tiden på Edge? Sällan på 3G. Måste ju bero på mobilen eller ?

Om jag minns rätt jobbar väl Elias på en mobiltidning. Har du koll på detta?
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Doomfarer

Köp en Sony.  8)
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

tinG

Periodvis har jag samma problem med min 4s eller vad den nu hette... Man blir bara less på't
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

Det är inte en bugg, det är en feature. Det är Apple-trendigt att vara lite svårtillgänglig.

:?
En mycket bitter liten man.

sfclinken

Extremt irriterande. 4s heter min också, men jag har bytt tillbaka till min gamla HTC och märker direkt skilnad.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Elias Nordling

Vi har inte gjort någon jämförande test av mottagning men planerar att göra ett. Man kan få fram dBm-värdet för signalstyrkan för både Iphone och Android så att man kan göra en direkt jämförelse vid given plats. Är det inte skillnad på det så är det inte specifikt mottagningen utan något annat som spökar.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"