Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Köpes ASLSK1 och ASLSK2

Startat av yvig, 21 oktober 2012 kl. 13:06:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

yvig

Ja är det nån som sitter på dessa i rimligt skick är jag sugen på att köpa dem till rimligt pris.
/Lars

EvilSpook

Kolla med Källgren - har för mig att han hade åtminstone nåt av starter kitsen.

Han kanske rent av vill spela med dig..

:up:
//EvilSpook

yvig

Citat från: "EvilSpook"Kolla med Källgren - har för mig att han hade åtminstone nåt av starter kitsen.

Han kanske rent av vill spela med dig..

:up:
//EvilSpook

Ska jag göra. Bra tips! Tack!
/Lars

EvilSpook

Ingen orsak.
Faller det väl ut så ser jag fram emot en informativ AAR...  :)

//EvilSpook

yvig

FIck min ASL-beställning idag och där var ASLSK#3 med. Vid en närmare observation innehåller den ju allt som behövs för att kunna starta lite soft med ASL light solitärt. Så med andra ord ska jag inte skaffa de två tidigare moduleran utan istället efter utmärkta råd från forumets medlemmar köra hela det stora kalaset mer eller mindre direkt.

Jag märker när jag sitter och bläddrar lite i materialet att en hel del sitter kvar där djupt inne i hjärnan någonstans så det ska nog vara möjligt. De svåra grejerna som routing får man väl försöka träna in. Journal #2 hade ju förresten en artikel i detta ämne som jag har börjat kika lite på.

yvig

Citat från: "yvig"Ja är det nån som sitter på dessa i rimligt skick är jag sugen på att köpa dem till rimligt pris.
/Lars

Blev i shoppingtråden övertalad att gå direkt på ASL vilket jag efter att ha läst lite i regelboken och så tror är klokt. Så jag är med andra ord inte längre så sugen på ASLSK#1-2.