Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Rösta på årets krigsspel i 2012 Golden Geek Awards

Startat av BigPapaBear, 4 oktober 2012 kl. 08:59:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

En mycket bitter liten man.

Doomfarer

Har bara spelat Virgin Queen och Eclipse. Har Sekigahara: The Unification of Japan men har inte hunnit få det på bordet än.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

BigPapaBear

Citat från: "Doomfarer"Har bara spelat Virgin Queen och Eclipse. Har Sekigahara: The Unification of Japan men har inte hunnit få det på bordet än.

...men man kan nog tryggt göra antagandet att Risk-spelet borde rankas lägst.  :roll:
En mycket bitter liten man.

Delirium

Vadå spendera 20 geekgold för att rösta? Que?  :?
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

virre

Citat från: "Delirium"Vadå spendera 20 geekgold för att rösta? Que?  :?

Inte exakt

Citat från: "bgg"As usual, voting is restricted to either supporting users (having a supporter badge from any year is sufficient) or voters who pay a one-time 20 GeekGold fee, or users who have purchased an avatar.

Så har du gett pengar eller har en Avatar så slipper du, det är ju bara för att de vill ha seriösa användare och slippa shill botar. Förviso är det inte direkt svårt att få ihop 30 geekgold heller med alla Feel the Love trådar med tiggerier och sånt (desutom är FTL tråden full med krigsspelare vilket kanske förvånar)

Jag kände mig mest tvungen att rösta emot saker (Årets Print-n-Play ett spel som kom i PnP upplaga 2009..., eller för den delen Eclipse som ett krigsspel (iofs eclipse som ett bra spel är rätt dåligt)).

(4x spel är väll inte krigsspel, iofs Space Empires 4X är det defintivt, det är också det bästa 4x spelet jag spelat)