Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spel säljes

Startat av Delirium, 9 december 2013 kl. 23:50:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Behöver göra plats i hylllorna så måste göra mig av med lite barlast.

A World at War (2nd ed, opunchat, ospelat) 800 spänn
For the People (punchat, aldrig spelat, dock saknas originalregelboken men jag slänger med living rules) 250 spänn
Hispania (punchat, ospelat efter att jag köpte det av Elias) 250 spänn

Sålt: Small World (grundspelet, spelat en gång) 200 spänn
Sålt: War of the Suns (punchat, spelat en gång) 700 spänn
Sålt: Paths of Glory (2004 ed, punchat, spelat en gång) 300 spänn
Sålt: Pax Romana (ganska välspelat så inte perfekt skick, dock inget fel vad jag vet) 150 spänn
Sålt: America in Flames (punchat, spelat en gång) 150 spänn

Finns i Göteborg för avhämtning, annars leverans på konvent eller paket/kreativ lösning. Svara här eller skriv till mailto:bjornengqvist@yahoo.se">bjornengqvist@yahoo.se om ni inte är medlemmar på forumet. Kan finnas visst utrymme för prutning. Fråga om det är något ni vill veta, jag är informativ.

Björn
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

aegneus

#1
Small world, tack!

Kanger

#2
Är det inte tjänstefel att sälja Paths of Glory? Ett av få spel som bör finnas i var mans hem  :shock:

Sälj inte War of the Suns, det är faktiskt riktigt kul när man väl har fått kläm på den kinesiska logistiken.

Strv102r

#3
Jag tycker du ska strunta i Kanger och sälja War of the Suns till mig!
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Delirium

#4
Spelen på listan är till salu, annars hade de inte varit på listan. :)

Anders, Small World är ditt, överlämning på Galore möjligen?

Ola, WotS är ditt. Kommer du eller någon du känner till Galore månntro?

Björn
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

aegneus

#5
Japp, på Galore.

Strv102r

#6
Citat från: "Delirium"Spelen på listan är till salu, annars hade de inte varit på listan. :)

Anders, Small World är ditt, överlämning på Galore möjligen?

Ola, WotS är ditt. Kommer du eller någon du känner till Galore månntro?

Björn

Jag ber att få återkomma då en resa till Götet i närtid inte är omöjlig. Det kan bli en snabbvisit på Galore.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Delirium

#7
Citat från: "aegneus"Japp, på Galore.

Om det kliar i fingrarna tidigare kan vi så klart göra en överlämning i stan i princip när som helst. Jag jobbar nära stationen och kan ses där med fem minuters varsel.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Delirium

#8
Har justerat ett par av priserna en smula.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

potjemkin

#9
America in flames ADGs ??

mvh Potjemkin

Delirium

#10
Japp.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Delirium

#11
Verkar som det var en nackdel.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Delirium

#12
Har justerat priserna på de osålda spelen lite i form av en julrea (50 spänn). Passa på. :)
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Delirium

#13
Har redigerat förstaposten, nu bara tre spel kvar.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Delirium

#14
De spelen som inte är sålda, plus lite till, tas med till Galore.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed