Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[Köpes] Descent (första utgåvan)

Startat av Rikard W. Andersson, 17 januari 2013 kl. 17:11:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rikard W. Andersson

Jag är på jakt efter första utgåvan av brädspelet Descent: Journeys in the Dark. Eller egentligen bara så många figurer från första utgåvan som möjligt. Men förstår om ingen bara vill sälja figurerna.

Så om du behöver plats för fler krigsspel i hyllan, hojta till.

cthulhu4prez

#1
http://forum.sverok.se/viewtopic.php?f=31&t=44271

Sprang på denna tråd när jag surfade och fick en minnesbild av att någon postat om spelet på detta forum.

Rikard W. Andersson

#2
Citat från: "cthulhu4prez"http://forum.sverok.se/viewtopic.php?f=31&t=44271

Sprang på denna tråd när jag surfade och fick en minnesbild av att någon postat om spelet på detta forum.

Tack för tipset. Grymt sjysst att hålla ögonen öppna. Verkar dock som om det redan var tingat.