Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Where there is Discord, reprint

Startat av Tordan, 11 februari 2013 kl. 08:22:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Tordan

Blev rätt sugen på att boka upp mig på detta, finns en fransk samarbetspartner (se länk). Totalt pris inkl. frakt runt tusenlappen (de har rabatter vid större ordrar). Beställa direkt från Fifth Column Games verkar landa på £98 (1050 SEK i skrivande stund).

http://fifthcolumngames.co.uk/Order.html

http://www.agorajeux.com/periode-post-1 ... antic.html

Frågan är bara om det är värt käftsmällen från frugan...  :cry:
/Tord Hoppe

Micke G

Citat från: "Tordan"Frågan är bara om det är värt käftsmällen från frugan...  :cry:
Självklart, jag skulle vända andra sidan till för ännu en lavett :)

Jag köpte mitt ex förra svängen, då var det billigare, så min bättre halva surade inte alls.

Nisse

Jag har spelet och tycker det är klart värt pengarna. Det har ett högt replay value, jag har spelat det 4 gånger och det har varit lika kul varje gång.

Vad det gäller pengar så kan jag starkt rekommendera en "slush fund" som ingen annan behöver veta existerar, därifrån sker alla inköp och försäljningar av lekrelaterad karaktär :D  En parallell ekonomi helt enkelt. :wink:

Elias Nordling

CiteraVad det gäller pengar så kan jag starkt rekommendera en "slush fund" som ingen annan behöver veta existerar, därifrån sker alla inköp och försäljningar av lekrelaterad karaktär Very Happy En parallell ekonomi helt enkelt. Wink

Eller ännu hellre åtskild ekonomi. Vi har ett konto för gemensamma utgifter vi pytsar in lika mycket i, i övrigt råder vi över våra egna pengar. Vi bråkar aldrig om pengar.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Nisse

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraVad det gäller pengar så kan jag starkt rekommendera en "slush fund" som ingen annan behöver veta existerar, därifrån sker alla inköp och försäljningar av lekrelaterad karaktär Very Happy En parallell ekonomi helt enkelt. Wink

Eller ännu hellre åtskild ekonomi. Vi har ett konto för gemensamma utgifter vi pytsar in lika mycket i, i övrigt råder vi över våra egna pengar. Vi bråkar aldrig om pengar.

Vi har likadant, men utöver det har jag ett paypal där alla rejäla lekutgifter utgår ifrån. Det blir en självfinansierande hobby! Köpa billigt spela och sälja dyrt!