Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Andreas Lundin

Serbien! Halleluja!

Startat av Andreas Lundin, 26 november 2012 kl. 19:44:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

P-O Jönsson

#1
+1
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Andreas Lundin

#2
Den här serien börjar utvecklas till något riktigt trevligt. skulle det gå att göra om systemet till vk2 tro?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

P-O Jönsson

#3
Tycker att det skulle vara trevligt om de kunde utveckla serien bakåt i tiden. Fransk-Preussiska kriget eller Österike-Presussen?
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

silversixx

#4
Citat från: "Peojon"Tycker att det skulle vara trevligt om de kunde utveckla serien bakåt i tiden. Fransk-Preussiska kriget eller Österike-Presussen?
Det hade jag nog till och med köpt!

1914 måste jag vara emot av principskäl.

P-O Jönsson

#5
Detta spel skall ju ha samma spelsystem som 1914, Offensive à outrance. Tror att det finns några här på listan som i denna stund sitter och speltestar detta, jonas! Skulle vara intressant med en initierad kommentar om hur det systemet skiljer sig från 1914:TiTE.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards