Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Forumet är uppdaterat

Startat av tobias, 18 augusti 2013 kl. 17:19:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tobias

För tillfället kan man inte bli medlem på forumet då vi fortfarande får in många spamanvändare. Vi håller på att installera lite bättre skydd mot detta och när det är uppe sätter vi igång möjligheten igen.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

jerry

Citat från: "jerry"Jag, personligen, saknar någon indikering på nya inlägg , i gamla systemet var det rödmarkerad rubrik vill jag minnas.
För övrigt känns det fräscht o nytt.

/jerry

AHA....... när man har loggat in sig ,så blir det rödmarkerat o man ser vad som är nytt ,Nice =)
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Scipio

Citat från: "tobias"För tillfället kan man inte bli medlem på forumet då vi fortfarande får in många spamanvändare. Vi håller på att installera lite bättre skydd mot detta och när det är uppe sätter vi igång möjligheten igen.
Hur går det med det här?
Vet att det är flera personer som desperat har velat bli medlemmar på forumet i flera års tid utan framgång.

Det är ju inte så vi översvämmas av poster här precis så det känns inte bra att det inte finns något sätt för intresserade krigsspelare att bli medlemmar.

Finns det någon ETA att ge till dem som frågar vad som händer med det här och när dom kommer att bli välkommna?
"Randomization is too important to be left to chance"

Thomas Bergman

Citat från: "Scipio"
Citat från: "tobias"För tillfället kan man inte bli medlem på forumet då vi fortfarande får in många spamanvändare. Vi håller på att installera lite bättre skydd mot detta och när det är uppe sätter vi igång möjligheten igen.
Hur går det med det här?
Vet att det är flera personer som desperat har velat bli medlemmar på forumet i flera års tid utan framgång.

Det är ju inte så vi översvämmas av poster här precis så det känns inte bra att det inte finns något sätt för intresserade krigsspelare att bli medlemmar.

Finns det någon ETA att ge till dem som frågar vad som händer med det här och när dom kommer att bli välkommna?

Jag har nyligen lyckats bli medlem i forumet efter att ha försökt en längre tid. :up:

Delirium

Sensationella nyheter! Gratulerar!
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Jon

Är det så att sökmotorn numera bara hittar träffar efter uppdateringen, även om äldre trådar finns kvar? Lyckas nämligen bara få nya träffar när jag söker.

Scipio

Vet inte men det verkar som de fortfarande är problem för folk att gå med i forumet...  
http://boardgamegeek.com/article/13539226#13539226

Scipio

Citat från: "tobias » 20 August 2013, 15:56 "För tillfället kan man inte bli medlem på forumet då vi fortfarande får in många spamanvändare. Vi håller på att installera lite bättre skydd mot detta och när det är uppe sätter vi igång möjligheten igen.
Finns det någon plan på att åtgärda det här? Vet att det är många som är frustrerade för att dom inte fortfarande kan bli medlemmar och det vore trevligt med lite mer medlemmar härikring...

Andreas Lundin

Yes. Det vore lite trevligt med nytt blod.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

Verkligen, skulle gärna se att det hände lite mer.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Tryggve

Fungerar sökfunktionen inte, eller är det bara jag som inte begiper hur jag ska söka?

Elias Nordling

Jag har sällan någon tur med den heller, kan söka efter ord som jag vet finns i rubriken på ämnet utan att få någon träff.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

Mystiska saker händer. Bl a ser alla åäö ut som skit.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Pierre

Citat från: Elias Nordling skrivet  4 september 2014 kl. 20:47:08
Mystiska saker händer. Bl a ser alla åäö ut som skit.
Inte bara det, det är en väldans massa inlägg jag inte kan läsa om jag inte klickar på citera först.

Scipio

Vi jobbar på att lösa problemet, vi kan för tillfället inte ge en säker uppskattning på när det är åtgärdat.