Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

PayPal

Startat av Miku, 13 oktober 2012 kl. 01:18:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Miku

Hej,

Har nu (äntligen) kopplat på en PayPal-funktion på min hemsida (www.mikugames.com). Den är inte vacker, men jag ska vid ett senare tillfälle göra den lite mer attraktiv. ;-)

/Miku

Andreas Lundin

Gjorde nyss en beställning och jag tyckte det såg alldeles utmärkt ut!  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Miku

Man tackar och bockar!  :)

/Miku

pelle

Beställt.

Såg ingen press-release på bgg?

Miku

Tack Pelle!

Nej, ingen press-release på BGG ännu...

/Miku

Southpaw

Hej Miku!

Nu har jag betalt min preorder av Winter War och ser verkligen fram emot spelet.
Såg på Consimworld att du uttryckte frustration över att folk inte bara betalar snabbt och lätt.
Jag förstår verkligen att du vill att saker och ting ska hända snabbt men jag tror inte att du kan utgå ifrån att du får alla som gjort en preorder över en period på flera år att betala omedelbart när du fått upp Paypalfunktionen.
Sätt inte för höga krav på dig själv utan fortsätt att arbeta tålmodigt med att marknadsföra spelet i olika forum och kontakta de som redan gjort en preorder så är jag övertygad om att det kommer att ordna sig. Vi krigsspelare är ett luttrat folk som är vana att vänta!  :wink:

Lycka till med allt!

/ Henrik

Miku

Tack "Southpaw"!

Du har så rätt. Jag kan ha överreagerat lite.
Anledningen är mest att jag är helt slut. Det enda som får mig att orka fullfölja detta är stödet jag känner att jag får från er som förbeställer. Annars är min inspiration och motivation väldigt liten efter alla dessa år av slit. :cry:

//Miku

Granlid

Citat från: "Miku"Tack "Southpaw"!

Du har så rätt. Jag kan ha överreagerat lite.
Anledningen är mest att jag är helt slut. Det enda som får mig att orka fullfölja detta är stödet jag känner att jag får från er som förbeställer. Annars är min inspiration och motivation väldigt liten efter alla dessa år av slit. :cry:

//Miku

Jag har signat upp mig och pyntat in, bara ditt engagemang är värt att stötta med varje krona.  :up:

/Magnus
Friendly fire isn't.

Miku

Tack Granlid!

Det värmer! :)

Strv102r

Givetvis har även jag beställt hela serien. Om nu någon trodde annorlunda... Det är inget litet spel, men de mindre scenariorna är förbluffande lätthanterliga och snabbspelade. Grundreglerna är inte alls komplicerade.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.