Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Dags för den årliga GMT-rean...

Startat av BigPapaBear, 29 oktober 2012 kl. 22:31:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Doomfarer

Och nu är 1914 slutsålt. Hoppas jag hann få ett ex.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Doomfarer

Förbeställde 1914: Offensive à outrance av bara farten. :)
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

yvig

Citat från: "Doomfarer"Förbeställde 1914: Offensive à outrance av bara farten. :)

Ja det verkar ju onekligen coolt men dra på trissor vilken countermängd! Det är nog på fel sida av vad jag tycker är realistiskt för mig. Men man blir ju lite lockad av de där tågreglerna som man hört om i TitE, om det nu är samma här.

Själv är jag nog mest sugen på Bloody April men med 20% rabatt blir det 294 kr vilket är hundra spänn billigare än worldofboardgames MINUS fraktskillnaden och då blir det så lite att jag hellre stödjer det svenska alternativet. Tycker de är både snabba och trevliga och med bra sortiment och pris.

Men det får bli novemberlönen det. Har redan överspenderat som om det inte fanns någon morgondag på oktoberlönen!
/Lars

Andreas Lundin

Grejen är att det inte är särskilt många av dessa counters som är faktiska enheter på kartan. Varje division och kår har markörer för att hålla reda på deras status. Vidare är det också andra markörer, så många av countersarna rör man inte varje runda. Jag fann 1914 TitE väldigt lättspelat för sin storlek.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Doomfarer

Fick mitt 1914 idag utan att farbror staten blandade sig i. In alles fick jag betala 449 kr vilket är ett klart överkomligt pris.

Som tur var hade äldsta sonen hunnit hem från skolan och kunde skriva på. Äntligen någon nytta med barnen. ;)
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

Elias Nordling

Jag beställde till slut Panzer, Samt Urban Sprawl som jag misstänker kan vara värt 20 dollar. Inte expansionerna till Panzer, LITE vett och sans har jag.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

tinG

Beställde kommande C3i pga innehållande 1914:TitE material. I övrigt skramlar jag till Miku's Vinterkrig...
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Pierre

Citat från: "Elias Nordling"Jag beställde till slut Panzer, Samt Urban Sprawl som jag misstänker kan vara värt 20 dollar. Inte expansionerna till Panzer, LITE vett och sans har jag.
Urban Sprawl är ett trevligt spel helt klart värt 20 dollar.