Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Registreringsproblem

Startat av Kanger, 5 oktober 2013 kl. 18:19:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Kanger

Jag fick ett mail från någon som hade försökt registrera sig som medlem på Krigsspel, men som inte hade lyckats med det. Är det något vajsing med registreringen?

Elias Nordling

Kort svar ja. Det har varit i princip omöjligt att bli medlem sen mer än ett år tillbaka. Orsaken är att forumet översvämmades av spam-medlemmar.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Men så kan vi ju inte ha det. Går det inte att göra något åt?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

Jo det går tydligen att göra något åt. Det vi kan göra är att tjata på Tobias att fixa det.

Andreas Lundin

Det var kanske inte det jag tänkte på kanske.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

En annan metod som brukar vara rätt effektiv är att sända en militärstyrka som tar ledaren till gisslan och tvingar honom att gå med på att dela med sig av sin makt.

B_J_S

Citat från: "Elias Nordling"En annan metod som brukar vara rätt effektiv är att sända en militärstyrka som tar ledaren till gisslan och tvingar honom att gå med på att dela med sig av sin makt.
Tror i detta fallet att det vore utmärkt att tillsätta en moderator som kunde hantera nämnda område.  8)
//Jonas

Andreas Lundin

Ungefär så jag tänkte. Men om man klämmer ur sig nåt sådant så får man oftast uppdraget själv (man sitter ju i möten hela jävla dagarna så man vet ju hur sånt funkar).

Elias Nordling

Jag tänkte på steget innan det.