Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

God Jul på er!

Startat av Kanger, 23 december 2013 kl. 14:42:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Kanger

Fredrik H

God jul på er tanter och farbröder (men när jag tänker på det har jag nog aldrig sett någon kvinna skriva på forumet. Jag börjar misstänka att det finns en icke obetydlig snedfördelning genusmässigt här i vår trevliga hobby...)!
Jaja, hur som helst - God jul!

Elias Nordling

Jag hörde en gång talas om en person som behövde en hobby som terapi för sitt sexmissbruk och valde krigsspel. Han hittade precis rätt kan man säga.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Krigsspel funkar som substitut för alla missbruk.

God jul!
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Pierre

God jul!
Hoppas ni får mycket spelat under er ledighet, själv ska jag jobba hela jul och kanske, bara kanske, lyckas få in ett parti Sekigahara på Lördag/Söndag när julen väl är över.

jerry

God Jul.
Red Barricades 12-timmars på lördag.
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Nisse

Julen firas växelvis med svärmor eller på jobbet... Men god jul ändå!

Strv102r

God jul och skål!
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

jerry

God Jul från Asarum o dess krigshistoriska förening.
"Atlantic Wall" gör uppehåll den 24/12  :P
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Mats Eden

Jul blir endast Hanabi o Love letter... Å andra sidan firas i Brasilien, så varm o god jul på er

Andreas Lundin

God jul önskar hemmansägare Lundin. I mellandagarna uppta spelandet.

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Klas Malmström

Citat från: Elias Nordling skrivet 23 december 2013 kl. 20:22:43
Jag hörde en gång talas om en person som behövde en hobby som terapi för sitt sexmissbruk och valde krigsspel. Han hittade precis rätt kan man säga.
Vafalls! - terapeuten sa ju att det aldrig skulle lämna hans mottagning.  :D

God Jul på er.
Klas Malmström
Linköping

Strv102r

Citat från: Klas Malmström skrivet 23 december 2014 kl. 21:25:47

God Jul på er.

Jag förstår inte problemet? Kan man ha för mycket sex? Och varför skulle krigsspel stå i motsatsförhållande till det?

Men God Jul till både krigsspelare och sexmissbrukare! Och inte minst till blandmissbrukare...
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Delirium

Citat från: Klas Malmström skrivet 23 december 2014 kl. 21:25:47

God Jul på er.

Vi vet allt om dig Klas!

God jul från Borås. Det blir fortsättning på EuroFront 28 december.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Elias Nordling

CiteraJag förstår inte problemet? Kan man ha för mycket sex? Och varför skulle krigsspel stå i motsatsförhållande till det?

Jag antar att problemet var att han försökte få sex med varenda kvinna han träffade. Och då är ju onekligen krigsspel rätt hobby för att få bukt med det!

God jul på er!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"