Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Köpes: Origins: How We Became Human mm. ("phil eklund"-feber)

Startat av nielsen.filip, 17 augusti 2014 kl. 22:44:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

nielsen.filip

Har drabbats av den ökända/okända "phil eklund"-febern.  :o

Om en vänlig själv skulle vilja sälja något av följande spel för en skälig summa skulle jag bli.........botad......:
Origins: How We Became Human
Origins: The Age of Reason
Lords of the Sierra Madre (second edition)
Lords of the Spanish Main
Lords of the Renaissance
Bios: Megafauna
Greenland
High Frontier
Pax Porfiriana

/filip

aegneus

BuddyJC

Jag har Origins + expansionen och Megafauna och får inte spelat dom. Har skickat dig ett PM.

nielsen.filip

Det här går ju bättre än väntat! Skönt att slippa moraliserande över sina beroenden också... :)

Elias Nordling

Har inte spelat senaste Megafauna än men tidigare utgåvor är en favorit i familjen. Vi glömmer aldrig reliktpopulationen av blodsuganse sjökor i Klippiga Bergens flodraviner...
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Fredrik

Kan tipsa om avsnitt 20 av Guns, Dice & Butter, som han en lång intervju med herr Eklund. Kanske bara förvärrar febern, iofs :)

nielsen.filip

Jag var smittad redan innan men det var det avsnittet som fick febern att bryta ut.

Citat från: Fredrik skrivet 24 augusti 2014 kl. 15:01:56
Kan tipsa om avsnitt 20 av Guns, Dice & Butter, som han en lång intervju med herr Eklund. Kanske bara förvärrar febern, iofs :)

nielsen.filip

Uppdaterat mina inköp.
Fortfarande intresserad av fler...  :)

aggrohead

Hej,

Hoppas på ert överseende om jag inte gjort helt rätt med rätt fråga/inlägg på rätt ställe!
( Är helt ny och detta är mitt första inlägg ;)

Har letat mig gråhårig efter Origins: Age of Reason Exp utan framgång. Vet dock att den är avår att hitta, men chansar ändå genom att vända mig hit (i desperation) till er för att höra mig för om det finns någon själ där ute som sitter på ett exemplar till övers?

Är väldigt intresserad!

Vänligen,
//Dennis

Scipio

Den expansionen är extremt OOP som du har märkt.
Men alla korten finns att ladda ner på Phil Eklunds Yahoo-grupp och kan sedan skrivas ut och sleevas.

Det går också att få en lek tryckt och skickad till sig från Arts Cow: http://boardgamegeek.com/thread/800465/arts-cow
"Randomization is too important to be left to chance"