Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spel säljes

Startat av Fredrik H, 19 oktober 2014 kl. 13:11:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Fredrik H

Det har blivit dags för lite lagerrensning igen. Alla brickor är klippta, de flesta spelen har spelats någon enstaka gång. Några av spelen är lite dyrare, dels var de dyrare att köpa och dels vill jag ha lite tillbaka på alla de tusentals brickor jag ägnat timmar åt att klippa. Köparen betalar frakt om han eller hon inte har lust att hämta spelen i Barkarby utanför Stockholm.

Compass games:
The war  400:-SÅLT
Steel wolves 400:-SÅLT

GMT:
For the people 150:- SÅLT
The supreme commander 150:-SÅLT
Europe engulfed 150:- SÅLT

Avalanche press:
Spanish eagles 150:-
Red god of war 50:- (eller gratis vid köp av annat spel)SÅLT

3W:
Blitzkrieg in the south 50:- (eller gratis vid köp av annat spel)SÅLT

Nuts:
To the last man 200:-

The Gamers:
The mighty endeavor(1st ed) 50:- (eller gratis vid köp av annat spel)(har tydligen inte klippt brickorna här)SÅLT

Jag hoppas att spelen hamnar hos någon som vill spela dem. Jag kanske ska förtydliga att man måste köpa ett spel som kostar mer än 50 för att få ett annat spel gratis.  Fridens!

B_J_S

Jag är intresserad av Steel Wolves. :D
//Jonas

Fredrik H

Andreas Lundin

The War är jag intresserad av.

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Fredrik H

Folket

Jag skulle kunna tänka mig The supreme commander och Red god of war.

Fredrik H

Andreas Lundin

Någon som fått sina spel ännu? Mitt har inte dykt upp.

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Fredrik H

Gubben i butiken verkade inte ha örnkoll på skickandet av spel . Jag hör av mig till Schenker idag. Jag hoppas det löser sig ASAP. Sorry Andreas.  :(

Fredrik H

Ditt spel finns att hämta ut Andreas, jag pm:ar info.  :up:

Andreas Lundin

Super

Tank82

Tjena

Intresserad av GMT:s for the People. Jag undrar lite över skick och vilken printing det är.

Jag nås enklast på viktorforsberg@yahoo.se

/Viktor

Tank82

Och jag kan hämta i Barkarby.

/Viktor

Strv102r

Jag är nog inne på Blitzkrieg in the South tror jag bestämt! Är i Stockholm nästa vecka onsdag-fredag...
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Fredrik H