Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Leter efter ett ex av Ambush!

Startat av wingnut, 17 november 2014 kl. 09:35:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

wingnut

Finns det någon som kan tänka sig att bli av med Ambush!, med eller utan expansioner. Det verkar som om tonårsdöttrarna kastat bort mitt...

/Svante
wingnut

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Kan inte vara så att dom sitter och smygspelar det någonstans?  :)

Jag vet själv att när jag börjat läsa så hittade jag Sven Hassels Likvidera Paris i bokhyllan men blev förbjuden att läsa den för att dom tyckte att jag var för ung så jag norpade den i smyg när ingen såg och läste i sängen under täcket med ficklampa...
"Randomization is too important to be left to chance"

wingnut

Det var inte så spännande som det lät. Nej,  lådan försvann i samband med ungdomsutflyttning/utrensning av klädgarderob där jag tydligen hade en flyttlåda kvarglömda spel som rök.

Men jag lyckades få åtminstone den ena att bli gamer, men misslyckades såvitt jag vet att få dem in på de riktigt tunga grejerna, tyvärr. Det kanske var lite tidigt att försöka introducera ASL på dem i tolvårsåldern? Det är svårt att vara förälder. Den ena håller åtminstone på med dataspelsdesign så lite har man väl påverkat avkomman, men tekniken är svår att hålla dem borta ifrån.

Signaturen
Pappisen
wingnut

jerry

Citat från: Scipio skrivet 17 november 2014 kl. 10:29:27
Kan inte vara så att dom sitter och smygspelar det någonstans?  :)

Jag vet själv att när jag börjat läsa så hittade jag Sven Hassels Likvidera Paris i bokhyllan men blev förbjuden att läsa den för att dom tyckte att jag var för ung så jag norpade den i smyg när ingen såg och läste i sängen under täcket med ficklampa...

Ha ha , jag fick inte låna : "mein kampf" då jag var i ungefär samma ålder som du var , på mitt lokala bibliotek.
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Holmgren

Citat från: wingnut skrivet 17 november 2014 kl. 09:35:35
Finns det någon som kan tänka sig att bli av med Ambush!, med eller utan expansioner. Det verkar som om tonårsdöttrarna kastat bort mitt...

/Svante

Jag kanske kan hjälpa till - undersöker och återkommer!
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

wingnut

Verkar som om jag redan fått napp, Holmis. Vänta med kollen till efter helgen, jag återkommer.
wingnut

Holmgren

Citat från: wingnut skrivet 18 november 2014 kl. 01:40:59
Verkar som om jag redan fått napp, Holmis. Vänta med kollen till efter helgen, jag återkommer.

"Holmis"!?!  :o

Jag avvaktar!
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Yokiboy

Jag har ett Ambush!: Battle Hymn som söker en ny ägare.

B_J_S

//Jonas

Yokiboy

Citat från: B_J_S skrivet 19 november 2014 kl. 20:38:42
Vad vill du ha för det?
400 kr plus porto om du inte har vägarna förbi Södertälje.

wingnut

Om inte BJS vill ha det så köper jag det för 400:-. Har vägarna förbi Södertälje på söndag.

"wingis"
wingnut

B_J_S

Nej, jag hoppar.
Lite för mycket för mig.
//Jonas

Yokiboy

Citat från: wingnut skrivet 20 november 2014 kl. 22:19:43
Om inte BJS vill ha det så köper jag det för 400:-. Har vägarna förbi Södertälje på söndag.

"wingis"
Okej, sålt! Jag skickar dig ett privat meddelande. Om du ändå kommer förbi på söndag, varför inte ta en titt på resten av min lista av spel som söker nya hem: http://goo.gl/pIMX8d