Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blippspel Galore 2015

Startat av Delirium, 24 november 2014 kl. 20:57:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

Citat från: aegneus skrivet 28 januari 2015 kl. 16:10:03Apropå fredag kväll, om det finns specifika önskemål om middag kanske det är säkrast att fundera på bordsbokning.
Det löste sig förra året iofs.

Vi körde ju Gyllene Prag då efter en del bestyr. Jag har varit inne på att äta medhavt och fokusera på spelandet istället den här gången.  :P
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Frocken

Finns det pentry, mikro etc.?

Engelbrekt

Ja där är ett kök, i alla fall med spis. Vet inte om mikro, men troligtvis. Patrick vet!
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Patrick_T

Det finns kök, cafe mashin, ugn, kylskåp, vin/snaps/champagne glas för nästan 30 pers etc.
Micro kommer inte ihåg, men vi kan lösa det.

Hum, det finns möjligheter att jag laggar "couscous" på lördag kväll, vi får se ...  :)

Patrick_T

Herrarna som bor i gäst rum har pentry med mikro, det gäller att vara diplomatisk ...

Jon

Jag spisar gärna på lokal om det finns intresse!

aegneus

För de som bor på plats och vill ha en bra frukost rekommenderar jag le pain français tvärs över gatan. Bra frukostkit, bageri i lokalen, öppet från 6 på lördag.

ErikLj

Då har resan mot Galore och Göteborg börjat. Spel för helgen och gruvverktyg till mässan efter är tungt.

Elias Nordling

Du har med dig en sån här till Galore?

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Citat från: ErikLj skrivet 30 januari 2015 kl. 08:21:05
Då har resan mot Galore och Göteborg börjat. Spel för helgen och gruvverktyg till mässan efter är tungt.

Inspirerande med långväga gäster! Själv har jag ännu en vab-dag. Svårt att förklara för ena barnet varför vi inte kan gå ut och leka i snön för att lillasyster är sjuk, men den ljusa sidan är att man får slipa på sina diplomatifärdigheter...
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Klas Malmström

Citat från: Delirium skrivet 30 januari 2015 kl. 08:49:16Inspirerande med långväga gäster! Själv har jag ännu en vab-dag. Svårt att förklara för ena barnet varför vi inte kan gå ut och leka i snön för att lillasyster är sjuk, men den ljusa sidan är att man får slipa på sina diplomatifärdigheter...
Du får väl erbjuda en koloni i Sydamerika.  :lol: :lol:
Klas Malmström
Linköping

aegneus

Här skall också vabbas. Räknar med att komma in till galore runt 18.

Elias Nordling

Det vabbas här också. Vi har dock som princip att släpa ut våra sjuka barn i snön mot deras vilja.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

ErikLj


aegneus

Till att krossa tärningar som slår dåligt?  :shock: