Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Plexiglas?

Startat av ErikLj, 12 februari 2014 kl. 08:11:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Jo, det är dom jag använder från K-Rauta och dom har funkat bra.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

ErikLj

Citat från: "ErikLj"Tavelram hos IKEA har jag kolla, 250 kr, se ovan.

Bilteams skivor är för små.

Efter lite mer letande hittade jag nedanstående hos K-Rauta. PVC-plast, 60*120 cm (1,5mm), 140 kr. Blir köp!

http://www.k-rauta.se/pages/product.aspx?p=PLAN PVC GLASKLAR 1,5X600X1200MM&c=Plasttak&category=Krauta11525(Rautakesko Sweden Catalog)&cat=K-Rauta Sweden VCatalog&pid=000000000500347444(Rautakesko Sweden Catalog)&PageSize=10

Fyra skivor PVC-plast från K-Rauta inköpta. Bör nog kapas till 90 cm, nu är de långa. Efter att ha rengjort och putsat två av skivorna upptäckta jag att de var klädda med tunn skyddsplats som bara var att dra loss.

Hjultomten

Kan rekommendera K-Rautas plexiskiva en bra investering........ ;D

pastorn

Om någon har vägarna förbi Jönköping samt har god framförhållning så vet jag ett garage där det står en drös med skivor som är 93 x 62 cm. De har en blank ljusreflektion på ena sidan och en grumlig på den andra.
GoB: hit med pengarna!

jerry

hej !

satt o surfade lite på BGG o fick se från FF -05 (tror jag) att jag o ett par man till sitter o spelar "A frozen hell"
Inget märkvärdigt med det , MEN..... nu ser jag att den ena halvan av kartan är täckt med en MATT skiva av plexiglas.... var hittar man sådana ?

Tacksam för svar.
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, tvåmanna Atlantic Wall i Ronneby tvåmanna WIF i skogen i en källare vid Bräkne hoby

pelle

Det är inte bara en av mina gamla väldigt repiga skivor då? Fast redan 2005 borde de inte ha hunnit bli SÅ repiga iofs.