Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Nytt spel från Mikugames

Startat av Miku, 19 januari 2015 kl. 09:07:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Miku

Hej,

Tack för alla beställningar!

Jag bockar och bugar!  :)  :up:

/Miku

Miku

En smygtitt på TORNIO '44 reglerna kan man göra på denna adress:
www.mikugames.com/tornio44_rules/

M.v.h.
Miku

Miku

Hej,

Förbeställningsperioden för TORNIO '44 spelet tar slut om två veckor (26:e april).
Tiden går fort. Nästa vecka börjar vi trycka de första spelkomponenterna.

TORNIO '44 lådversion med två tärningar: Förbeställningspriset är 29 EUR. Normalpriset kommer att vara ca 44 EUR.
TORNIO '44 påsversion utan tärningar: Förbeställningspriset är 23 EUR. Normalpriset kommer att vara ca 34 EUR.
Porto tillkommer (för närvarande antingen 5 eller 6 EUR). Mer info finns på min hemsida (www.mikugames.com).

Utan att låta som en jobbig säljare så måste jag ändå säga att det här är ett bra spel till ett mycket bra pris. Passa på!  :up:

Med vänliga hälsningar,
Miku

Folket

När kan man tänka sig få hem spelet?

Miku

Hej,

Det beror lite på var i turordningen man befinner sig, men om senast två veckor fr.o.m. nu borde jag ha fått iväg samtliga förbeställningar.

Nästa fredag skall alla komponenterna vara färdigtryckta förutom spellådorna som blir nog ett par dagar försenade (de tillverkas i Holland).

M.v.h.
Miku

Klas Malmström

Kreditkortet låg ändå och samlade damm - så varför inte?  :D :D
Klas Malmström
Linköping

Miku

thermopylai

Beställt. Sällan man får spela om hemtrakter. Mina morföräldrar är från Tornedalen.  :up:

Min farfar låg där under första och min morfar under andra världskriget. (I beredskap på svenska sidan.)
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

jonjac

Citat från: thermopylai skrivet 26 april 2015 kl. 22:53:51
Beställt. Sällan man får spela om hemtrakter. Mina morföräldrar är från Tornedalen.  :up:

Min farfar låg där under första och min morfar under andra världskriget. (I beredskap på svenska sidan.)

Farmor som växte upp i Kalix har berättat hur det kom en ström av finska flyktingar som fick tak över huvudet hemma hos folk både högt och lågt under den här tiden.

Elias Nordling

Har inte fått mitt Tornio 44 än. Såg att folk i USA hade fått det. Har alla gått ut?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Om du har beställt boxad version så är den lite försenad pga. att lådan inte inkommit ännu som jag förstått det.
Jag väntar också på mitt exemplar som är boxat.
"Randomization is too important to be left to chance"

Miku

Citat från: Elias Nordling skrivet 18 maj 2015 kl. 09:11:55
Har inte fått mitt Tornio 44 än. Såg att folk i USA hade fått det. Har alla gått ut?

Elias,

Alla ziplock-versionerna skickades ut för 3 veckor sedan. Jag kan dock inte hitta någon beställning från dig. Har du något kvitto från inbetalningen?

M.v.h.
Miku

Elias Nordling

Om varken du eller jag kan hitta beställningen tror jag att vi kan utgå från att den inte finns, trots att jag skrev här på forumet att jag just beställt. Jag vet att jag tryckte på knappen, men jag kanske blev distraherad av nåt innan jag slutfört köp.

Nu är i alla fall beställning lagd, den extra hundringen är du värd   :up:
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Miku

Citat från: Elias Nordling skrivet 18 maj 2015 kl. 12:39:53
Om varken du eller jag kan hitta beställningen tror jag att vi kan utgå från att den inte finns, trots att jag skrev här på forumet att jag just beställt. Jag vet att jag tryckte på knappen, men jag kanske blev distraherad av nåt innan jag slutfört köp.

Nu är i alla fall beställning lagd, den extra hundringen är du värd   :up:

Tack Elias för beställningen!
Jag kan skicka med ett extra brickark som goodwill.

Sändningen åker iväg idag. Du borde ha spelet imorgon.

/Miku

Miku

Elias,

Fick du TORNIO' 44 spelet i tisdags?

Jag måste bara kolla att Posten har skött sig.  :)

En nyhet är att nu är äntligen spellådorna på väg från Nederländerna. Tryckeriet i Stockholm borde ha dem på måndag. Detta innebär också att jag kommer att kunna skicka de första spelen på måndag och resten på tisdag och onsdag.

M.v.h.
Miku