Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blue Cross, White Ensign

Startat av Andreas Lundin, 31 maj 2015 kl. 15:19:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Vi fortsätter dagen med lite Flying Colours...

Ryss mot turk.

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Det stora kaoset...

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Lite pilligt när skeppen går i närstrid.

Andreas Lundin

Andreas Lundin

Innan vi fick avsluta. Den turkiska flottan vingklippt men långt ifrån slagen.

Strv102r

Jag tyckte att det här verkade intressant trots att det var sjöslag. Men uppfattade jag det rätt att Svensksund inte var med?
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Andreas Lundin

Jepp konstigt nog inget Svensksund. Fattar inte det riktigt, men det kan vara så att systemet inte funkar bra när galärer.

Engelbrekt

"About Svensksund: This is out for a couple of reasons. First, the source material I have does not go into in depth with regards to OOB. I like to have at least two corroborating sources. Additionally, I can only pack so much in one box. I already have plans to do an expansion to this game to include Navarino, which also hit the cutting room floor. I'll readdress Svensksund when I get back to the expansion."
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.