Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spel säljes

Startat av Andreas Lundin, 9 juli 2015 kl. 14:04:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Hej!

Med tillökning i familjen snart (tackar för gratulationerna!) så har behovet av en större bil uppstått. För att få ihop till delar av en grundplåt tänkte jag att jag ska sälja lite prylar spel.

Följ länken.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/18b754G-5_7kQxRxqZ_8e7p-Ir0bv3f_cSYCWgn80jiM/edit?usp=sharing

Köparn pröjsar frakt via Schenker.

För er som av religiösa skäl eller annat inte vill använda Google så finns listan här nedan (helt utan format och grejer).

Speltitel   Pris (SEK)   Company
Speltitel   Pris (SEK)   Company                                                           
Lods: Blitzkrieg in the East (1984)   75   3W                                                           
Day of the Chariot: Kadesh (2008)   100   Against the Odds                                                           
Blood on the Snow: The Battle of Suomussalmi (1995)   50   Avalanche                                                           
Panzer Grenadier: Battle of the Bulge (2002)   150   Avalanche                                                           
The Russo-Japanese War (2004)   300   Clash of Arms                                                           
Advanced European Theater of Operations (2001)   1200   Decision                                                           
Axis Empires: Totaler Krieg! (2011)   700   Decision                                                           
Land Without End: The Barbarossa Campaign (2007)   200   Decision                                                           
August Fury (1990)   50   Gamers                                                           
A Frozen Hell (2000)   150   Gamers                                                           
The Great Patriotic War (1988)   1   GDW                                                           
Dead of Winter (second edition)(2009)   300   GMT                                                           
Glory III (2007)   200   GMT                                                           
The Great War in Europe: Deluxe Edition (2007)   500   GMT                                                           
Sun of York (2005)   150   GMT                                                           
Thunderstone (2009)   150   GMT                                                           
Thunderstone: Wrath of the Elements (2010)   100   GMT                                                           
Winter Fury: The Battle of Tolvajärvi 1939 (2001)   50   Avalanche                                                           
World War II: Barbarossa to Berlin(2002)   250   GMT                                                           
It Never Snows (2012)   500   MMP                                                           
None But Heroes (2011)   450   MMP                                                           
Panzerblitz: Hill of Death (2009)   150   MMP                                                           
Battles of Napoleon: The Eagle and the Lion (2010)   500   Nexus                                                           
Blokus Trigon (2006)   80   Other                                                           
På Spåret (2003)   10   Other                                                           
Rise of Empires (2009)   150   Phalanx                                                           
Sniper! (second edition) (1986)   600   TSR                                                           
Sniper! Special Forces: Sniper Companion Game #2 (1988)   400   TSR                                                           
Byzantium (2005)   200   Warfrog                                                           
Struggle of Empires (2004)   200   Warfrog                                                           
The Habit of Victory   250   OSG                                                           
The Supreme Commander   300   GMT
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

Citera]The Great Patriotic War (1988)   1   GDW

Kan vara svårsålt även till det priser  :P
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

CiteraKan vara svårsålt även till det priser  :P

:lol:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

Hej Andreas, det är en trevlig lista det här och jag kan verkligen sympatisera med din vilja att banta samlingen. Tyvärr har jag fyllt min kvot och kan än så länge inte förmå mig till att befria dig från något men jag hoppas du får fler svar när folk kommer tillbaka från semester, alternativt får panik under sin semester och måste tröstköpa något.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Andreas Lundin

Ja, det får fanken inte plats!

Skickas från min iPhone via Tapatalk

nielsen.filip

Jag har alltid svårt att säga nej till Victory Games, så snälla skicka The Civil War.  :)

Strv102r

Bloody April kan jag tänka mig! Jo absolut!

Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Andreas Lundin

Toppen! Jag är på återhämtningsmanöver, aka semester. Åter måndagish. Återkommer då.

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

amattias

Jag köper gärna London och Mighty Endeavour.

Andreas Lundin

Hej! alla som har svarat mig här kan väl skicka ett mejl till mig med era kontaktuppgifter så ordnar jag kontakten med er på det sättet. Klicka på det lilla kuvertet vid mitt namn i er browser.

Andreas Lundin

Andreas Lundin

Lista uppdaterad:

Speltitel   Pris (SEK)   Company                                                            
Lods: Blitzkrieg in the East (1984)   75   3W                                                            
Day of the Chariot: Kadesh (2008)   100   Against the Odds                                                            
Blood on the Snow: The Battle of Suomussalmi (1995)   50   Avalanche                                                            
Panzer Grenadier: Battle of the Bulge (2002)   150   Avalanche                                                            
The Russo-Japanese War (2004)   300   Clash of Arms                                                            
Advanced European Theater of Operations (2001)   1200   Decision                                                            
Axis Empires: Totaler Krieg! (2011)   700   Decision                                                            
Land Without End: The Barbarossa Campaign (2007)   200   Decision                                                            
August Fury (1990)   50   Gamers                                                            
A Frozen Hell (2000)   150   Gamers                                                            
The Great Patriotic War (1988)   1   GDW                                                            
Dead of Winter (second edition)(2009)   300   GMT                                                            
Glory III (2007)   200   GMT                                                            
The Great War in Europe: Deluxe Edition (2007)   500   GMT                                                            
Sun of York (2005)   150   GMT                                                            
Thunderstone (2009)   150   GMT                                                            
Thunderstone: Wrath of the Elements (2010)   100   GMT                                                            
Winter Fury: The Battle of Tolvajärvi 1939 (2001)   50   Avalanche                                                            
World War II: Barbarossa to Berlin(2002)   250   GMT                                                            
It Never Snows (2012)   500   MMP                                                            
None But Heroes (2011)   450   MMP                                                            
Panzerblitz: Hill of Death (2009)   150   MMP                                                            
Battles of Napoleon: The Eagle and the Lion (2010)   500   Nexus                                                            
Blokus Trigon (2006)   80   Other                                                            
På Spåret (2003)   10   Other                                                            
Rise of Empires (2009)   150   Phalanx                                                            
Sniper! (second edition) (1986)   600   TSR                                                            
Sniper! Special Forces: Sniper Companion Game #2 (1988)   400   TSR                                                            
Byzantium (2005)   200   Warfrog                                                            
Struggle of Empires (2004)   200   Warfrog                                                            
The Habit of Victory   250   OSG                                                            
The Supreme Commander   300   GMT

Miyamoto

Jag köper gärna:

Rise of Empires (2009)   150   Phalanx                                                                                                                     
Struggle of Empires (2004)   200   Warfrog                                                           

Andreas Lundin

Jag har läst ditt meddelande och svarat på detsamma.