Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blippspel Galore 2016

Startat av Delirium, 5 oktober 2015 kl. 20:04:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pierre

Jobbar då fortfarande Måndag-Fredag och Superbowl är först helgen därpå så jag planerar att dyka upp.

plforest

Maglica

Robert Maglica

Patrick_T

Vill bara meddela att som vanligt det finns eventuellt möjlighet att boka gästrum i samma brf på Olivedalsgatan 9.

Jag kan prova boka rum 3 månader i förväg (början november) och det är först till kran som gäller, med 1 av de 2 "rum med en bubbelsäng" redan reserverat (ja Granlid, det är du ...).

- 2x rum med en bubbelsäng @ 300 sek/natt
- 1x familjrum med en bubbelsäng + 2 enkelsäng @ 400 sek/natt
Rum här ny renoverat med bra standard, tv, och helkaklat badrum.

Delirium

Mycket bra!

(Uttrycket är "först till kvarn" Patrick, de här gamla talesätten från bondesamhället är notoriskt svåra.  :P )
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Mats Eden

Scipio

Jag paxar också gärna ett rum!
"Randomization is too important to be left to chance"

Mats Eden

Och gärna det andra dubbelsängsrummet för mig om det går... /Mats

Klas Malmström

Klas Malmström
Linköping

Delirium

Imperial Elegy
Space Empires

ErikLj

Just nu ser det tyvärr  svårt ut för mig att dyka upp. Inbokat på annat.

/Erik

Folket

Jag kan tänka mig dela familjerummet med någon.

PeterThorngren

Jag kommer gärna!

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Peter Thorngren

Patrick_T

OK, till de som ska bo på plats för att njuta av Galore kl 6:00 till kl 2:00 varje dag:

Alla tre gästrum är bokat: dubbelsängsrum till Granlid & Mats Eden, och familjsrum till Scipio.
Om korpral Folket bjuder kapten Scipio på frukost i säng varje dag, kanske kan att tänka sig att dela rummet ? vem vet ?

Tips: inom 100m från lokalen finns det minste de tre trevliga frukost stället ...
Längs Övre Husargatan, "Le pain Francais" (medelshavet alternativet), "Egg & Milk" (nordamerikanst, engelsk alternativet), och på Sveaplan "Kafe Svea" (gammalt dax svenskt arbetsklassen alternativet, som nu njuts dagligen av polska-ungerska väg & byggs arbetare ;)).

Delirium

Patrick, du borde jobba med reklam!  :up:
Imperial Elegy
Space Empires