Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Säljes (Nytt Angola - opunchat) @@@SÅLT

Startat av Tank82, 22 februari 2016 kl. 18:35:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Tank82

Tjena

Flyttade de lättare spelen till FB köp & sälj. Men Angola är mer rätt för detta forum:

Angola (MMP) den nya versionen säljes för 400kr (Stockholm) för upphämtning. Kan skicka men då tillkommer frakt.

Orört och opunchat, dock är plasten borttagen. Som många boxar från MMP har den sina skavanker direkt ur butik. De kanske borde låta sina boxar tillverkas i Kina som GMT?

cthulhu4prez

Intresserad av ett byte? Har ett It Never Snows från MMP som behöver ny ägare. Opunchat så när som på brickorna (som är även är klippta) från minsta scenariot.

Tank82

Får sällan saker till bordet som har längre regelböcker än 30 sidor. Jag kan fundera på det. Men har du en profil på BGG så kan jag kika vad du har.

cthulhu4prez

Visst, kolla på Monkey007

Inte supermycket jag vill bli av med men hittar du något så säg till!

Tank82

Tjenare Cthulhu4prez. Tyvärr har vi lite olika smak vad gäller spel. Hittade inget som drog i speltarmen.

BuddyJC

Kanske jag har nån ting du vil byta emot? Kolla in min lista "Massiv hyllrensning", här finns både krigsspel och "vanliga" spel, dvs icke-krigsspel. Inte på listan är Blood Bowl: The Card Game + 2 expansioner. Dessa är egentligen också byttbara.

Wes

Jag skulle kunna tänka mig att byta bort

Combat Commander Pacific
Commands and Colors Ancients
Phantom Leader, deluxe edition
Band of Brothers