Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Combat Commander Europe - Linköping

Startat av Viktor, 8 mars 2016 kl. 21:55:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Viktor

Hej

Letar efter spelare som finns i Linköpingstrakten och vill spela Combat Commander några gånger i månaden.

Men nuvarande spelgrupp är inte allt för intresserad i att spela detta spel.

Själv har jag spelat det 3 gånger face to face och 3 gånger på vassal.

Finns det intresse?

Mvh
Viktor

Viktor

Oj! Det var verkligen svalt intresse för Combat Commander   :shock:

Tråkigt! Det är ett fantastiskt spel!

Andreas Lundin

Nu är det inte så förskräckligt många här på forumet och som konsekvens inte heller särskilt många från Linköpingstrakten. Om man dessutom kokar ner det till specialintresset Combat Commander så kan jag tänka mig att det kan bli svårt.

Hav dock förtröstan! Snart har du ett Lincon nära dig!

Gå dit. Stäm kanske til och med träff med någon på forumet via Lincon-tråden, så kanske det blir napp.

Om inte för Combat Commander, så för något annat - och potentiellt mycket bättre. :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

Delirium

Håller med min lärde kollega, gå till Lincon, kanske i synnerhet krigsspelsrummet (S18 i år om jag inte minns fel) och försök shanghaia någon att spela Combat Commander. Själv har jag aldrig prövat men vid rätt tillfälle kan man övertalas till det mesta, som Ordförande Mao brukade säga.

Björn
Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

Granlid

Citat från: VinzorVega skrivet 13 mars 2016 kl. 20:08:11
Oj! Det var verkligen svalt intresse för Combat Commander   :shock:

Tråkigt! Det är ett fantastiskt spel!

Kommer du till LinCon, så ska du få lära mig det över en match eller två. 😃
Friendly fire isn't.

cthulhu4prez

Har du vägarna förbi Jönköping någon gång så är du välkommen på ett parti! Tar alla chanser jag får att spela CC  :)

Wes

Jag bor i Linköping och skulle gärna vilja prova CC någon gång. För tillfället har jag mycket annat att stå i privat och på jobbet så det blir inte mycket tid över till spel med andra än min son.

När jag har tid och möjlighet för "face to face" så blir det mest ASL men jag spelar gärna annat också.