Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spel säljes (Alla sålda)

Startat av paco, 7 juli 2015 kl. 16:44:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

paco

Hej!

Jag säljer följande spel:

* Avalon Hill's Breakout Normandy (1993). Som nytt, unpunched. Med utskriven Q&A samt en utskriven PBM session. 500kr.

* GMT's GBOH Alexander (2006) med Phalanx modulen (unpunched). Använt men i bra skick samt med ersättningspjäser (rättelser) från C3i. 450 kr.

* GMT's Ukraine '43, (2000). Använt men i bra skick. Med utskriven 2nd Edition rulebook (12-1-05). 250 kr.

* GMT's/C3i's Simple GBOH Playbook & Rulebook (2000). Som ny. 50 kr.

Jag bor på Södermalm i Stockholm och ser helst att man hämtar spelen här i Stockholm.

paco

Citat från: paco skrivet  7 juli 2015 kl. 16:44:42
  * GMT's/C3i's Simple GBOH Playbook & Rulebook (2000). Som ny. 50 kr.

Reserverad av en Göteborgare, om ingen kan masa sig till min lägenhet på Södermalm i Stockholm inom två veckor!

paco

GBOH Alexander (2006) med Phalanx modulen samt Simple GBOH Playbook & Rulebook är sålda.

paco

Jag säljer följande spel som legat och samlat damm ett tag:

* Avalon Hill's Breakout Normandy (1993). Som nytt, unpunched. Med utskriven Q&A samt en utskriven PBM session. 350kr.

* GMT's Ukraine '43, (2000). Använt men i bra skick. Med utskriven 2nd Edition rulebook (12-1-05). 150 kr.

Jag bor på Södermalm i Stockholm och ser helst att man hämtar spelen här i Stockholm.

paco

Nu är det bara detta spel kvar:

* GMT's Ukraine '43, (2000). Använt men i bra skick. Med utskriven 2nd Edition rulebook (12-1-05). 150 kr.

Morabergaren

Spelar just nu: Flamme rouge (roligt på riktigt) och Seikegahara.

paco

Alla spel sålda till hem med kärleksfulla ägare!