Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Stonewall's last Battle regler?

Startat av P-O Jönsson, 25 juli 2016 kl. 11:13:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

P-O Jönsson

Hej!
Regelboken till GCACW spelet Stonewall's last battle har fått ben och gått sin väg. Är det någon som kan förbarma sig och scanna ett ex, alternativt kopiera ett ex och posta?
Mvh
Per-Olof
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Strv102r

De nya sammanställda reglerna för serien finns på:

http://www.multimanpublishing.com/Support/GCACWSupport/GCACWResources/tabid/86/Default.aspx

Som bäst kan jag kopiera orginalreglerna åt dig om ca en månad.
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

P-O Jönsson

Hej! Vore jättebra om du ville kopiera reglerna, även om det är om en månad. Specialreglerna till SJW fanns ju bara på japanska på den där sidan och just nu är kunskapsnivån i japanska synnerligen låg.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Strv102r