Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Yanks ASL

Startat av Andreas Lundin, 10 augusti 2016 kl. 12:53:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Hej, nån som vet hur preorder på MMP funkar nuförtiden? Jag har förbeställt Yanks men mitt kort är ej draget vad jag vet. Många på sociala medier visar nu upp sitt Yanks. Bör jag bli orolig och kontakta dem kanske?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

sfclinken

Citat från: Andreas Lundin skrivet 10 augusti 2016 kl. 12:53:16
Hej, nån som vet hur preorder på MMP funkar nuförtiden? Jag har förbeställt Yanks men mitt kort är ej draget vad jag vet. Många på sociala medier visar nu upp sitt Yanks. Bör jag bli orolig och kontakta dem kanske?

Jag köpte Sicily II nyligen på preorder. Det enda jag fick var ett allmänt Newsletter att "nu skickas ditt spel". Men efter du lagt din order borde du fått något loiknande nedan i mailen:

"Thank you for placing an order with Multi-Man Publishing, Inc..

Please find below an order number and a summary of your order.  You can check the status of your order at any time by logging into our site and clicking the "Cart & Account" link. If you have any questions about your order, please feel free to contact us at sales@multimanpublishing.com, or simply reply to this message."

Gå in där och kolla hur det ser ut.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Lars M Wistedt

Yanks landade I min UAE brevlada I forra veckan, sa nu blir det till att klippa och sortera. Inga direkta overraskningar men grafik och kvalite pa enheter ar ju skyhogt battre an min gamla AH utgava av Yanks...

jerry

@ Lars : är det samma gröna färg som på den gamla versionen ?
Tycker mig ha sett en mörkare mer olivgrön färg på nätet , men det kan ju var bilderna som ljuger också.
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, tvåmanna Atlantic Wall i Ronneby tvåmanna WIF i skogen i en källare vid Bräkne hoby

Lars M Wistedt

Det kan vara en minimal skillnad men inget jag stors av.

spacemonkey

Kan det vara att du har ett gammalt kontokortsnummer registrerat på deras sida? Det är enda gången det har tagit extra tid för mig att få spel som jag förköpt.

Andreas Lundin

Lugn. Jag fick mitt Yanks för ganska länge sedan nu.  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.