Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Problem att nå forumet

Startat av nielsen.filip, 29 augusti 2016 kl. 10:20:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

tinG

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Delirium

Puh, var tungt där ett tag, var till och med tvungen att ta till Facebook, så illa var det.  :cry:
Musket and Pike Dual Pack, nu Edgehill.
Winter's Victory från NES

jerry

Puuuuuhhhh är det Roger som skall äras ??
Hittat ny lokal, nu spelas 3 days of gettysburg third edition

B_J_S

HURRA!!!
Då bestämmer vi att detta inte får ske igen. 8)
//Jonas

Andreas Lundin

Med tanke på hur efterlängtat forumet varit enligt trådar på fb och så, så är det förvånansvärt lite aktivitet här. Jag gillar ju Fb, så man kanske skulle migrera hela skiten dit?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

Frocken

Citat från: Andreas Lundin skrivet 18 oktober 2016 kl. 14:05:05
Med tanke på hur efterlängtat forumet varit enligt trådar på fb och så, så är det förvånansvärt lite aktivitet här. Jag gillar ju Fb, så man kanske skulle migrera hela skiten dit?

-1 För min del känns Facebook som en enda soppa av ostrukturerade inlägg från personer man inte känner men inte orkat filtrera.

Gillar att tydligt se vad som är nytt, oläst etc., sedan kan det vara mig det är fel på också.

B_J_S

Citat från: Frocken skrivet 18 oktober 2016 kl. 16:37:29
Citat från: Andreas Lundin skrivet 18 oktober 2016 kl. 14:05:05

-1 För min del känns Facebook som en enda soppa av ostrukturerade inlägg från personer man inte känner men inte orkat filtrera.

Gillar att tydligt se vad som är nytt, oläst etc., sedan kan det vara mig det är fel på också.
-1 Håller med.
//Jonas

Andreas Lundin

Sedär! Genast lite aktivitet på forumet. Det räcker att vara lite medvetet provokativ.  :P
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

Elias Nordling

Nästan omöjligt att hitta gammal info på Facebook.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Citat från: Andreas Lundin skrivet 18 oktober 2016 kl. 14:05:05Med tanke på hur efterlängtat forumet varit enligt trådar på fb och så, så är det förvånansvärt lite aktivitet här. Jag gillar ju Fb, så man kanske skulle migrera hela skiten dit?

Lärde mig att man når en större publik på fb, även för krigsspel. Men krigsspel.se når en viss publik som inte alltid kräver aktivitet utan stabilitet. ;)
Musket and Pike Dual Pack, nu Edgehill.
Winter's Victory från NES

aegneus

..  Så vad vi vill ha ? är en mod till forumet som korspostar inlägg till fb.

Själv tycker jag fb är på gränsen till oanvändbart. Det enda som är bra är att man når folk på ett annat sätt.

B_J_S

Citat från: Andreas Lundin skrivet 18 oktober 2016 kl. 20:00:00
Sedär! Genast lite aktivitet på forumet. Det räcker att vara lite medvetet provokativ.  :P
Mer av detta tycker jag.  :D
Provokation leder till mer krig. Vilket vi gillar att spela. :up:
//Jonas

Andreas Johnson

Jag kommer inte åt krigsspel från jobbet. Blockeras med hänvisning till kategorin "suspicious". :roll:
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

Baxter

Samma här. Men det är nog lika bra det ;)