Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Old School Tactical Kickstarter

Startat av Systemet, 18 augusti 2016 kl. 22:49:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Systemet

Är det någon mer än jag som backar detta? Eller backat/köpt Vol I?

https://www.kickstarter.com/projects/1408460255/old-school-tactical-vol-ii-west-front-1944-45/description

Spelet är riktigt snyggt med väl tilltagna truppnarkörer och ett hyffsat lättöverskådligt combat-system.

Andreas Lundin

Jag är sugen, men inser att jag redan har fyllt upp taktikkvoten (eller stridsteknikkvoten som jag kanske vill kalla det) vad gäller spel. Panzer, ASL, ASLSK, Combat Commander, Lock N'Load samt tuggummivarianten Heroes of Normandie får vara nog känner jag.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Jon

Fick hem Vol I för ett tag sedan, men är mitt i en utblåsning av båda badrummen och lite till, så allt spelande hemma får vänta. Kommer inte att backa/köpa vol II innan jag testat systemet då jag vid första anblicken inte kände mig övertygad.

sfclinken

Citat från: Jon skrivet 19 augusti 2016 kl. 08:55:41
Fick hem Vol I för ett tag sedan, men är mitt i en utblåsning av båda badrummen och lite till, så allt spelande hemma får vänta. Kommer inte att backa/köpa vol II innan jag testat systemet då jag vid första anblicken inte kände mig övertygad.

Någon som hunnit testa detta än? Folk verkar smått lyriska över kvalitén och grafiken. Ser bra ut på bilderna iallfall och mycket positiv kritik rent generellt.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Systemet

Har testat det på Vassal, men gillar inte riktigt att behöva sitta vid datorn. Väntar på Vol I och Vol II, får dessa tillsammans från Vol II kickstartern.

Rickard

Hej

Om någon i Stockholmsområdet vill testköra så säg till.
Eller för den delen testa 65´- Marks egna skapelse.

Nå, vad säger du Björne:)
Ska vi få till ett spel...

//Rickard