Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

GMT försöker sno alla mina pengar.

Startat av sfclinken, 17 september 2016 kl. 09:55:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

sfclinken

Efter GMTs senaste nyhetsbrev med alla nya P500 ( tex Russian Campaign med mera) så inser jag att de bara har en plan. Och den är att de vill sno alla mina pengar och lite till. Det värsta är också att de lyckas.

Jäkla GMT...
:cry:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Andreas Lundin

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

De som faktiskt vill sno alla pengar är svensk tull, så jag förbeställer hos GMT för att bidra till numerären, sedan avbeställer och köper från europeisk distributör istället.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Andreas Lundin

CiteraDe som faktiskt vill sno alla pengar är svensk tull, så jag förbeställer hos GMT för att bidra till numerären, sedan avbeställer och köper från europeisk distributör istället.
Jo, vem gör inte så? Tack för påminnelsen förresten. avbeställde precis Clash of Giants Civil War...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

...fast det är märkligt att de inte kan göra som Revolution Games och Limey Yanks Games i UK. Så slipper man tull och frakt från overseas.

B_J_S

Citat från: Andreas Lundin skrivet 20 september 2016 kl. 13:22:12
...fast det är märkligt att de inte kan göra som Revolution Games och Limey Yanks Games i UK. Så slipper man tull och frakt från overseas.
Hur gör de för att slippa skatt??
Känns lite konstigt... :shock:
//Jonas

Elias Nordling

Är en tråd på Consimworld om att GMT håller på att implementera en sån lösning.

Man betalar momsen, men slipper tullens administrativa avgiftet.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"