Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

rating-sabotör på BGG

Startat av Kanger, 28 november 2016 kl. 11:50:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Kanger

Är det någon som vet vem Per Lindquist i Umeå är?

Han har ägnat sig åt att ge över 6.000 spel på BGG en "1" nu under november. Vad är det för en skitstövel?

jerry

Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Wade

:D ibland tänker jag att jag har för lite viktiga saker att göra i mitt liv eftersom jag kollar Krigsspel.se tio gånger per dag. Jag har i alla fall inte tid att sitta och ge fejkade betyg till 6 000! spel på BGG så nu känns det inte så illa med lite överkonsumtion av krigsspelsforum.

Jon

Hittade honom och hans maniska betygsättande när jag tyckte att Thunder in the Ozarks hade oväntat låg rating. Såg sen att han just nu säljer av en hel del soloäventyr på Tradera.

jerry

Citat från: Wade skrivet 28 november 2016 kl. 12:45:19
:D ibland tänker jag att jag har för lite viktiga saker att göra i mitt liv eftersom jag kollar Krigsspel.se tio gånger per dag. Jag har i alla fall inte tid att sitta och ge fejkade betyg till 6 000! spel på BGG så nu känns det inte så illa med lite överkonsumtion av krigsspelsforum.

Exakt min tanke  :up:
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Miku

Kanger

Nu är han uppe i över 7000 spel som manuellt har gett en "1" bara nu i november! Han har inte gjort ett enda inlägg utan han är bara där och förstör.

Ur mitt perspektiv så är han fan i mig inte välkommen hit om han nu skulle titta in  :evil:

Jon

Scipio

Han har bara sällskapsspel i sin samling så det ser ut som att han är missnöjd över att han får massa krigsspel i listorna på BGG och har byggt ett skript som sätter betyg 1 på alla krigsspel på BGG för att sänka krigsspelen...
Känns inte som han kommer att registrera sig här med andra ord.

Men om någon är ute efter hämnd så kan vi ju alltid bygga ett skript som sätter betyg 1 på alla spel som han har satt högre betyg än 1 på... 
Bombs AWAY! :P
"Randomization is too important to be left to chance"

Jon

Förmodligen en ganska sorglig figur som njuter av den uppmärksamhet det här har gett. Bäst att bara ignorera skulle jag tro.