Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire v.10 9 - 11 mars 2018

Startat av Rydfalk, 16 september 2017 kl. 11:15:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Björn von Knorring


KalleW

Jag kommer gärna. Karl Johan Widell, enkelrum.

Rydfalk

#48
Kul!  :up:

Dra ett PM till mig med kontaktinformation:

  • Namn
  • Adress
  • E-post
  • Telefon

Fyra rum kvar i omgång 2.
Kan hoppas på fler, men kan inte lova...
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

#49
Vi har nu blivit så många att de fyra små rummen knappast räcker så vi har även bokat upp Lilla Rängen vid foajén - samma som sist.
Det gör att vi har totalt fem rum att sprida ut oss i  :up:

Tre enkelrum kvar!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Rydfalk

Har lagt en förfrågan om en förhandsbokning på ytterligare ett halvdussin rum - the more the merrier!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Andreas Lundin

 :shock:

Jisses!

Det tar sig sa mordbrännarn!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Verkligen fenomenalt roligt!
Börjar bli sjukt taggad redan och det är nästan ett halvår kvar...    :o
"Randomization is too important to be left to chance"

Rydfalk

Då har vi ökat igen...
9 enkelrum kvar!
"Hoppas det regnar i sommar!"

nielsen.filip

Omplanering!
Det brukar aldrig sluta bra. Förrän nu! Plötsligt kan jag åka.

Jag anmäler härmed mig själv.

/filip

Rydfalk

#56
Kul! Du är inlagd i systemet!!

8 rum kvar i tredje (?) omgången.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Jon

Kommer tyvärr vara på utbildning då visar det sig. Trist! Vad har vi för mailadress för avbokning?

folow

Mon centre céde, ma droite recule, situation excellente, j'attaque.

Rydfalk

Citat från: Jon skrivet  4 december 2017 kl. 16:18:31
Kommer tyvärr vara på utbildning då visar det sig. Trist! Vad har vi för mailadress för avbokning?
Du kan PM:a mig, fast nu behövs det inte...  ;)
"Hoppas det regnar i sommar!"