Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Strv102r

Replay av GMTs Paths of Glory

Startat av Strv102r, 14 december 2016 kl. 07:23:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Strv102r

När jag kontrollräknar inläggen inser jag att jag missat att flytta Tidslinjalsmarkören ett par gånger. Det är 20 inlägg med GT-redovisning, men markören står på 18. Det är 20 GT i spelet. Således är det slut.

Inget Brest-Litovskavtal även om Ryssland är rejält nitat. Tsaren har inte fallit (men kortet är i centralmakternas hand om det skulle varit ett GT till).

Det krävs 13 VP för centralmaktseger. De har 14.

Spelade lite annorlunda denna gång än jag brukar. Jag brukar prioritera att ha gott om replacements, men denna gång valde jag att kompromissa för att kunna operera mer. Det straffade i synnerhet fransmännen.

Fortfarande ett klockrent spel!
Ola Palmquist. Spelar nu:  OSGs Highway to the Kremlin och 3CGs Dance of War, därefter SPIs Leningrad, GMT Roads to Leningrad, GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

CarlD

Rafflande session! hoppas på mer replays snart! Alltid kul att följa

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  OSGs Highway to the Kremlin och 3CGs Dance of War, därefter SPIs Leningrad, GMT Roads to Leningrad, GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.