Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[Köpes] GMT: Musket and Pike

Startat av Klintskog72, 14 oktober 2017 kl. 13:48:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Klintskog72

Har alldeles för sent fått upp ögonen för GMT: Musket and Pike – serien. Är intresserad av att köpa någon titel i serien. Om någon vill sälja så skicka ett PM till mig.

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Klintskog72

Jo, jag var rädd för det. Men hoppas fortfarande att det finns någon som kan tänka sig att sälja någon titel i serien.

Strv102r

Saints in Armor finns på Noble Knight Games (finns på EBay). Inte billigt, men det kan det vara värt. Under the Lily banners finns det fyra ex av på EBay, men tre är lite väl dyra kanske.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Klintskog72

Baxter:  Jo jag har sett. Men tyvärr så verkar GMT inte gå i produktion/leverans förens nästa år. Jag kommer med stor sannolikhet beställa Dual-packen strax.

Str102r: Har snokat runt på Ebay och hittat titlar även där. Där är jag osäker på hur dyr frakten blir då de flesta som säljer bor i USA. Vad är den allmänna erfarenheten runt att köpa genom eBay från USA, hur dyrt blir det och hur lång tid tar det?

Nu har jag fått ett erbjudande angående Saints in Armor så om några dagar kanske jag sitter nöjd och plockar med brickorna.

Tack för ert engagemang, speciellt som det är detta forum som fått mig så intresserad av detta spelsystem.

Strv102r

Jag har köpt många många spel från Ebay genom åren. Frakten är inte billig och fastnar det i tullen blir det surt värre. Men det fungerar bra.

potjemkin