Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Den osentimentale säljaren

Startat av Delirium, 28 januari 2018 kl. 11:18:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Den osentimentale säljaren slår till i den här löpande försäljningstråden. Överlämning i Borås alt Göteborg. Undviker gärna att skicka men i absoluta nödfall så. /Björn

War of the Ring the Card Game, spelat en gång 350
Black Rose Wars, inklusive expansionen Hidden Thorns, allt hopslaget i core box (spelat ett par gånger, bra skick, sleevade kort) 1400
Campaign Trail, med Green Party expansion, ospelat. Grey Fox, https://boardgamegeek.com/boardgame/129294/campaign-trail 800
SpaceCorp, ospelat 750
Clash of Sovereigns, GMT, punchat 475 SÅLT
Root, core game, punchat 390 SÅLT
Carthage, GMT, lite hyllskav, opunchat 500
Caesar in Alexandria, GBoH, GMT, opunchat 500

Rollspel
Dungeons and dragons boxed set med Player's Handbook; DM handbook; Monster manual och screen 1400

/Björn
Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

Jon

Killing Ground är klippt också? (Ja, jag kan läsa innantill men ville mest dubbelkolla)

Delirium

Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

Frocken

Köp det Jon, så besparar du mig en massa beslutsångest!
:D

aegneus

Men Björn.... kan du inte tänka på våra plånböcker någon gång och behålla lite spel?
Om du går i god för att det är bra  :) vill jag ha Austerlitz. (Om inte priset är för hiskeligt)

Delirium

Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

Strv102r

Holland 44 om ingen hunnit före.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Borodino, därefter 3W:s Blitzkrieg in the South , sedan Decision Games Drive on Dubno 41, AP:s Red Steel, SPIs Army Group South; Kiev & Rostov, Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Fredrik H

Silver Bayonet (25th anniversary edition) GMT vill jag nog prova, i synnerhet om farbror har varit så snäll och klippt brickorna. FF blir bra.

Delirium

Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

tilde72

jag tar liberty roads om det finns :)

Delirium

Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

spacemonkey

Miloman

Kan tänka mig att köpa Austerlitz 1805 Rising Eagles till förnuftigt pris om det forfarande är till salu.
Bor i Göteborg.

Delirium

Har markerat sålda spel, Austerlitz redan borta tyvärr.
Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

Maglica

> Något av TLNB-spelen, antingen Napoleon's Quagmire (Spanien) eller Napoleon against Russia (Zucker, OSG)

Är några av dessa fortfarande till försäljning och i så fall i vilket skick och till vilket pris?
Robert Maglica