Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Joakim Petersson

Spelgrupp i Sandviken söker folk

Startat av Joakim Petersson, 31 maj 2018 kl. 17:58:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Joakim Petersson

Tjo!

Vi är en spelgrupp i Sandviken som träffas hos mig nästan varje lördag. Oftast spelar vi krigsspel för 3-5 personer som till exempel COIN, Sword of Rome, och Triumph and Tragedy. Men vi varierar oss med lite alla möjliga brädspel (1830 och Sherlock Holmes är ganska populära hos oss).

Är det någon som bor i närheten som skulle vara intresserad av att vara med? Vi behöver en till för att kunna spela Here I Stand med 6 spelare, och det vore alltid kul att få lära känna mer folk :)

ErikLj

Kan vara av intresse, bor i Gävle och jobbar i Sandviken


Joakim Petersson

Om du vill dyka upp någon gång så är det bara att höra av dig :)

ErikLj