Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire de luxe V den 15-17 mars 2019

Startat av Rydfalk, 27 september 2018 kl. 10:32:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

B_J_S

Det är ingen mer än Kanger som vill sälja spel till FF?
Ypperligt tillfälle att bli av med spel!  :D
Jag är intresserad av mycket. :lol:
//Jonas

Delirium

Vilken uppmaning, härligt! :up:

Jag har några kvar i min försäljningstråd, annars kan du titta här om det är något du verkligen är intresserad av: https://boardgamegeek.com/collection/user/Delirium_EU?own=1&subtype=boardgame&ff=1
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Fredrik H

Bra idé, jag lägger upp några i egen tråd!

B_J_S

Citat från: Delirium skrivet  9 mars 2019 kl. 15:04:19
Vilken uppmaning, härligt! :up:

Jag har några kvar i min försäljningstråd, annars kan du titta här om det är något du verkligen är intresserad av: https://boardgamegeek.com/collection/user/Delirium_EU?own=1&subtype=boardgame&ff=1
Dessa tycker jag skulle vara intressanta:
Napoleon at Leipzig
Napoleon's last gamble
Quartermaster general
Roads to Gettysburg II
Waterloo 1815, Fallen eagles

Allt beror på hur snabbt jag kan få fram förstärkningstrupper och förhindra strid med lede fi (min fru).
Vad säger min herre?
//Jonas

Delirium

Kanger

Vill bara nämna att jag har sänkt priset på kvarvarande spel. Gå till "Shopping" och kolla.

För att återgå till trådens ämne så ämnar jag ta med mig Space Corp till Friendly Fire. Hoppas kunna spela det på söndag

B_J_S

//Jonas

Delirium

Jag tar på mig det, kunde gjort som Fredrik H gjorde istället.  :oops:

Oavsett vilket, bara fem dagar kvar!

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Frocken

Skolplikten gäller väl inte under sådana här omständigheter så man kan hålla glinen hemma för undvika epidemier?

Delirium

Andreas Lundin

CiteraSkolplikten gäller väl inte under sådana här omständigheter så man kan hålla glinen hemma för undvika epidemier?

Utmärkt initiativ!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Kanger

Alla ni som nu har köpt spel av mig, var snäll och ger er till känna på fredag eftermiddag. Ni kommer att känna igen mig genom att jag kommer att ha en pappkasse bredvid mig, full med ... spel

Delirium

Just egenskapen att ha för många spel bredvid sig är nog inte unik, möjligen pappkassen. ;)

Grundström

Som ett USA när det är dags för världskrig är jag ute lite i senaste laget, men jag har ett They Come Unseen jag gärna skulle vilja köra på fredagen. Har bara kört det en gång förut på två, skulle gärna få ihop fyra spelare.
Per angusta ad angusta.