Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire VII • 13 - 15 mars 2020 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 5 oktober 2019 kl. 10:46:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Björn von Knorring

Citat från: Andreas Johnson skrivet 12 mars 2020 kl. 15:37:11
Jag är i nuläget inte inbokad på nåt spel lördag kväll.

Nåt planerat som inte är för komplicerat där man kan hoppa in? Eller nåt annat förslag?

Det finns en plats ledig på ett Ariovistus.

Andreas Johnson

Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

Mats Eden

Citat från: tinG skrivet 12 mars 2020 kl. 14:44:34
Citat från: Fredrik H skrivet 12 mars 2020 kl. 14:26:30
Vad innebär strömhopp? Hur många ser det ut att bli i nuläget?

Boot Camp fortfarande öppet.
Funderar på att ta med min örontemp...
GOSS-kartorna är stora och användningen av pincett är obligatorisk.  ;)

Japp, packar med pincetten.  :up:

Rydfalk

Citat från: Fredrik H skrivet 12 mars 2020 kl. 14:26:30
Vad innebär strömhopp? Hur många ser det ut att bli i nuläget?
35 säger Rimforsa. Har inte riktigt hunnit med att uppdatera listan i Informationstråden.
"Hoppas det regnar i sommar!"

aegneus

Gandhipartiet på söndag har alltså tappat två man. BJS har skrivit reserv i spelschemat, men ni behöver fylla på hur som helst.

Stalingrad 42 på lördag är ni nu två pers. Ni får rekrytera fler om ni behöver det.

Hoppas ni får bra partier!

Fredrik H

 :Nu köpte jag 40 namnskyltar i alla fall. Det bör ju räcka.

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Björn von Knorring

Jag har dragit på mig en förkylning men planerar att komma ändå. Det är en renodlad förkylning som enbart sitter i näsan. Blir det dålig stämning så sätter jag mig på rummet istället.

Alternativt om Rydfalk tycker det är olämpligt. Men jag har inte haft mycket personkontakter den senaste tiden och inga från riskområden som nämns i informationstråden.

Rydfalk

Citat från: Björn von Knorring skrivet 12 mars 2020 kl. 21:54:14
Jag har dragit på mig en förkylning men planerar att komma ändå. Det är en renodlad förkylning som enbart sitter i näsan. Blir det dålig stämning så sätter jag mig på rummet istället.

Alternativt om Rydfalk tycker det är olämpligt. Men jag har inte haft mycket personkontakter den senaste tiden och inga från riskområden som nämns i informationstråden.

Hostar själv pga allergi men överlämnar åt andra att fatta beslut runt sin hälsa.
Vi har anslagit regler men jag tänker inte agera polis eller myndighet.

För er som ska köra World at War 85 så har jag dessvärre en laboration, som jag inte kunnat flytta, fram till kl 16:30  :cry:
Därefter kommer jag farande söderut längs Riksväg 23 likt Jehu!  8)
"Hoppas det regnar i sommar!"

Björn von Knorring

Det är väl bra om man redogör för eventuella smittosymptom som man uppvisar helt enkelt.

Mats Eden

Feberkänning och nästäppa gör att jag tyvärr måste ställa in FF  :cry:  :twisted:


Rydfalk

Citat från: Mats Eden skrivet 12 mars 2020 kl. 22:37:53
Feberkänning och nästäppa gör att jag tyvärr måste ställa in FF  :cry:  :twisted:

:shock: :cry: Krya på dig!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Granlid

Uppskattar att de som uppvisar symptom väljer att avstå, då det inte går att klassificera covid-19 från andra typer av virus enbart baserat på symptom.

Krya på dig, Mats,
Friendly fire isn't.

Delirium

Citat från: Björn von Knorring skrivet 12 mars 2020 kl. 21:54:14
Jag har dragit på mig en förkylning men planerar att komma ändå. Det är en renodlad förkylning som enbart sitter i näsan. Blir det dålig stämning så sätter jag mig på rummet istället.

Alternativt om Rydfalk tycker det är olämpligt. Men jag har inte haft mycket personkontakter den senaste tiden och inga från riskområden som nämns i informationstråden.

Med tanke på att du för ett par dagar sedan kände dig manad att en extra gång uppmana folk att stanna hemma och nte chansa med symptom känns det ganska djärvt av dig att komma ändå.
1914

Björn von Knorring

Så är det. Jag tar därför det säkra öre det osäkra och kommer inte.


Citat från: Delirium skrivet 13 mars 2020 kl. 08:51:37
Citat från: Björn von Knorring skrivet 12 mars 2020 kl. 21:54:14
Jag har dragit på mig en förkylning men planerar att komma ändå. Det är en renodlad förkylning som enbart sitter i näsan. Blir det dålig stämning så sätter jag mig på rummet istället.

Alternativt om Rydfalk tycker det är olämpligt. Men jag har inte haft mycket personkontakter den senaste tiden och inga från riskområden som nämns i informationstråden.

Med tanke på att du för ett par dagar sedan kände dig manad att en extra gång uppmana folk att stanna hemma och nte chansa med symptom känns det ganska djärvt av dig att komma ändå.