Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire VII • 13 - 15 mars 2020 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 5 oktober 2019 kl. 10:46:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.


nielsen.filip

Citat från: Granlid skrivet  8 oktober 2019 kl. 17:34:22
Citat från: nielsen.filip skrivet  8 oktober 2019 kl. 16:53:36
Jag anmäler mig själv. Filip Nielsen.
Enkelrum i den mån det går att ordna. Jag tänker i första hand på eventuell rumskamrats fysiska och psykiska hälsa.

Menar du att vi måste begära utdrag ur både belastningsregistret och medicinska journaler för att dela rum framöver?  :shock:

Det var en olyckshändelse, jag lovar, även om tingsrätten var av en annan åsikt.

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

MrInlumino

Skickat in anmälan via FB messenger nu och håller tummarna att det finns plats kvar så det räcker för lilla mig också!
Filosofisk, pragmatisk, hjälpsam, internetberoende, sommarälskande, brädspelande, ateistisk farsa som arbetar inom svenska staten.

Delirium

Det är en smått besynnerlig situation när bokning till lyx-ff i mars genererar mer forumtrafik än krigsspelsrum i Borås om två veckor.
1914

Rydfalk

Citat från: MrInlumino skrivet 20 oktober 2019 kl. 22:26:57
Skickat in anmälan via FB messenger nu och håller tummarna att det finns plats kvar så det räcker för lilla mig också!

Absolut! Efter den första ruschen går rummen inte åt i något rasande tempo! Du kan i Informationstråden se vilka som är anmälda och så. Ungefär en månad innan skickar jag ut ett spelschema där man, om man vill, kan boka upp sitt spelande. I den här tråden är det tänkt att vi ska kunna diskutera vad man vill spela och när.

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Citat från: Delirium skrivet 20 oktober 2019 kl. 22:45:58
Det är en smått besynnerlig situation när bokning till lyx-ff i mars genererar mer forumtrafik än krigsspelsrum i Borås om två veckor.

Ja och nej... Intresset för BSK har väl gått mycket upp och ned under åren?
"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Mer en filosofisk utvikning än något annat, men vi kanske har varit så framgångsrik när det gäller FF deluxe-konceptet att vi "kvävt" krigsspelen på andra konvent? Eller hade trenden börjat tidigare månntro? Nåja, är nog mest jag som gillar att fisslolofera om dylika ting. Och mer ett konstaterande av hur bra FF deluxe är än något annat.
1914

Rydfalk

#39
Kvävt... känner mig väl inte överdrivet skyldig ska jag väl säga. Jag lägger en del kräm på att lägga ut eventet i olika andra forum, men då kan det klagas på att vi fyller Rimforsa för fort...

Oroa dig inte Björn, känner mig inte det minsta utpekad eller nåt, tycker det också kan vara kul att grubbla. Tror dock att vi har en trend på halsen:

LinCon 2019   53 Svar, 1798 visningar
LinCon 2018   26 Svar, 3231 visningar   
LinCon 2017   116 Svar, 9794 visningar
LinCon 2016   136 Svar, 14663 visningar
LinCon 2015    207 Svar, 30539 visningar
LinCon 2014   55 Svar, 7147 visningar
LinCon 2013   79 Svar, 13586 visningar   

Första FF de luxe var 2017? Trenden tycks ha startat innan.
Skulle vara kul att veta något om trafiken på forumet?
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

#40
Senaste Friendly Fire:
299 Svar 6598 visningar

Mycket diskussion men färre visningar än LinCon-topparna.

Tittar man på vår statistik verkar vi haft en topp just de där åren 2015 - 2017.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Elias Nordling

Just när det gäller Borås är problemet åtminstone för min del att det är så taskiga kommunikationer dit.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Rydfalk

Vi skulle fört diskussionen i BSK-tråden inser jag, för balansens skull...

Fyra rum kvar!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

För er som fortfarande tvekar, om det finns såna på det här forumet... :insecure:
...så finns det tre rum kvar.
"Hoppas det regnar i sommar!"

atomic

Asad Rustum